اخبار جدید ایران و جهات

جدیدترین اخبار ایران و جهان به صورت لحظه ای در سایت اخبار جدید

اخبار جدید ایران و جهات

جدیدترین اخبار ایران و جهان به صورت لحظه ای در سایت اخبار جدید

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

چطوری تور کیش رزرو کنم؟

تورهای کیش از محبوب ترین تورهای داخلی محسوب می شود و افراد زیادی این تور را رزرو می‌کنند. برای رزرو از سایت تورگردان، به دلیل وجود هتل ها و پرواز های مختلف، انتخاب های متنوعی خواهید داشت. از هتل های لاکچری کیش گرفته تا هتل آپارتمان، پرواز چارتر رفت و برگشت و اقامت 4 شب و 5 روز یا 3 شب و 4 روز، همه و همه مواردی هستند که  را هیجان انگیز می کند. بنابراین برای رزرو ابتدا موارد زیر را انتخاب کنید:

- نوع پرواز کیش و تاریخ حرکت

- نوع هتل کیش 

- مدت زمان اقامت در کیش

پس از انتخاب و تعیین موارد فوق از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت با ما تماس بگیرید، تا در صورت وجود ظرفیت هتل و ظرفیت پرواز، تور برای شما رزرو شود. 

امکان رزرو  از همه شهر ها در تمام فصل‌ها و ماه‌های سال وجود دارد. برای رزرو آنلاین ارزانترین تورهای کیش می‌توانید به سایت تورگردان مراجعه کنید. همچنین برای استعلام قیمت تور کیش می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. 

اگر به دنبال مکانی تفریحی با هوایی مناسب برای فصل‌های پاییز و زمستان و بهار هستید، پیشنهاد ما به شما، جزیره زیبای کیش است. مسافران حتی تابستان‌ها و در گرمای هوا نیز دست از سر جزیره بر نمی‌دارند و با شور و شوق، اقلیم شرجی کیش را تحمل می‌کنند و به آنجا سفر می‌کنند. کیش میان آب‌های نیلگون خلیج فارس واقع شده و آب و هوای کیش ، این جزیره را به یکی از جزایر بکر و زیبای ایران بدل کرده است. در این جزیره می‌توان اکسیژن خالص بالا را درون ریه‌ها کرد و به دور از ترافیک و هوای آلوده نفس کشید. لذت قدم زدن در کنار سواحل تمیز و سبز رنگ خلیج فارس با هیچ یک از سواحل ایران و جهان برابری نمی‌کند. چه روز باشد چه شب، آرامش و شکوه آب‌های خلیج فارس، هر کسی را تسخیر می‌کند. 

از سوی دیگر مکان های دیدنی و تفریحات جزیره کیش، گردشگران را به خود جذب می کند. وجود مراکز خرید متعدد و تفریحات آبی هیجان انگیز، از نکات مورد توجه تمام مسافران این جزیره است. از جمله تفریحات موجود در جزیره کیش می توان به پارک دلفین ها، سافاری، جنگ های شبانه، کارتینگ، مراکز خرید متعدد و بزرگ و تفریحات آبی کیش مثل فلای بورد، شاتل سواری، چتر پاراسل و... اشاره کرد. جُنگ ها و کنسرت های شبانه  طرفداران زیادی دارد و پیشنهاد می‌کنیم در سفر به کیش این جنگ ها را از دست ندهید. یکی دیگر از جاذبه های کیش، شکم گردی در رستوران های این جزیره است. در برخی رستوران های کیش مانند: نهنگ سفید و انرژی موسیقی زنده اجرا می‌شود و شما می‌توانید همراه با صرف غذا از موسیقی لذت ببرید. برای بازدید از جاهای دیدنی کیش و تجربه گردشگری با گروه مسافرتی تورگردان کافی است با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

تور ارزان کیش از 950000 تومان
تور کیش تخفیف خورده تا 70 درصد
تور لحظه آخری کیش نرخ روز
تور رفت و برگشت کیش خدمات گردشگری

 

چگونه به تورگردان برای رزرو تور اعتماد کنیم؟

برای اعتماد در پرداخت تور تدابیری‌ اندیشیده شده است که برای مسافران این امکان را فراهم می‌کند که تنها با پرداخت 70 تا 80 درصد از مبلغ کل تور، پکیج مورد نظرشان را خریداری نمایند. بعد از پرداختِ اولیه واچر هتل و پرواز رفت برای مسافر ارسال می‌شود ولی رسید پرواز برگشت تا زمان تصفیه کامل به امانت دست تورگردان می‌ماند.

چرا تورگردان تور اقساطی ارائه نمی دهد؟

سایت تورگردان از شرایط تور قسطی برخوردار نیست. علت این امر نوسان و تغییر مداوم قیمت پرواز و هتل ها می باشد. به علاوه شرایط قسطی نه برای تورگردان و نه برای مسافران به دلیل پرداخت قیمت اضافی به صرفه نیست.

بهترین فصل سفر به کیش و رزرو تور کیش چه زمانی است؟

بخاطر قرارگیری کیش در منطقه ای گرم از ایران، می توان گفت بهترین زمان سفر به کیش در فصولی از سال می باشد که هوا رو به سردی می‌رود مانند فصل پائیز و زمستان که علاوه بر مطبوع بودن هوا در کیش ، تخفیف ها و حراج های فصلی نیز شروع می شوند. آب و هوای کیش در ماه های آذر، دی ، بهمن ، اسفند و فروردین ماه بسیار عالی بوده و هر ساله مسافرین زیادی را برای سفر ترغیب میکند . فقط باید دقت داشته باشید که اگر در این فصول پرطرفدار راهی سفر به کیش می شوید با شلوغی زیاد جزیره رو به رو خواهید شد زیرا طبق گفته های قبل بهترین فصل برای سفر به کیش می باشد.

آیا خانم ها و آقایانی که محرم شرعی نیستند، می توانند در هتل های کیش اقامت کنند؟

هتل ها کیش هیچ هتلی بدون محرمیت افراد را پذیرش نمی کند. خانم ها و آقایانی  که عقد رسمی شان در شناسنامه ثبت نشده است، باید صیغه نامه با مهر برجسته ارائه کنند. افرادی که تمایل ندارند مشکل محرمیت را حل کنند، باید از سوئیت های موجود در کیش استفاده نمایند و امکان پذیرش در هتل ها را ندارند.  

چرا نمی توان در سایت خرید آنلاین تور کیش انجام داد؟

نرخی که روی سایت قرار گرفته است باید مدام به روز شود و با این حال در لحظه تغییر نمی کند. این در حالی است که قیمت پرواز و هتل دائما در حال تغییر است. گاه نرخ ها در عرض 5 دقیقه تغییر می کند یا اینکه پرواز یا هتل تکمیل ظرفیت می شود و باید پرواز و هتل جدید را جایگزین نمود. به علاوه رزرو همزمان پرواز و هتل برای مسافران سخت است و عموما با مشکلات و خطاهایی مواجه می شود. برای اینکه مسافر در انتخاب هتل، پرواز و تعداد روزهای اقامت حق انتخاب بیشتری داشته و گزینه های متنوعی پیش رویش باشد بهترین راه ارتباط با کارشناسان فروش به صورت تلفنی است.

کیفیت صبحانه و نهار و شام در هتل های تور کیش چگونه است؟

کیفیت صبحانه، نهار و شام در هتل ها به عهده سایت نیست و تورگردان مسئولیتی در قبال آن به عهده نمی گیرد. برای این منظور باید تور با هتل مورد نظر را در سایت سرچ کرده و نظرات کاربرانی را که قبلا در آن هتل اقامت داشته اند واین تور را رزرو کرده اند بررسی نمایید.

آیا اتاق چهار تخته ارزانتر از اتاق دو تخته است؟

اگر تعداد مسافران 4 نفر باشد، به صرفه تر آن است که اتاق چهار تخته رزرو کنند و نه دو اتاق دبل یا توئین. اتاق‌های دبل تخت دو نفره به هم چسبیده است و در اتاق‌های توئین دو تخت یک نفره جدا از هم قرار دارد. رزرو دو اتاق دو نفره به لحاظ قیمت از اتاق چهار نفره بالاتر می‌شود چرا که در اتاق چهار تخته هزینه اتاق تقسیم به 4 می‌شود و برای هر نفر به صرفه تر است.

اقامت یک نفره در هتل های کیش چگونه است؟

بسیاری از هتل‌های کیش از اتاق یک تخت و یک نفره برخوردار نیستند. اقامت افرادی که به تنهایی سفر می‌کنند در این هتل‌ها به صرفه نیست، چون باید اتاق دو تخته رزرو کنند و هزینه دو نفر را برای اتاق پرداخت نمایند. توصیه می‌شود این قبیل افراد برای کاستن از هزینه‌ها به هتل‌هایی که از چنین امکانی برخوردار می‌باشند مراجعه کنند.

نرخ کودک در تور کیش چگونه است؟

در کیش کودک زیر 5 سال هزینه هتل ندارد. در پرواز اگر بلیط چارتر باشد باید هزینه یک فرد بزرگسال را پرداخت کند و اگر سیستمی باشد کمی از مبلغ بزرگسال کمتر خواهد بود. این تخفیف از مسیرهای مختلف به کیش متفاوت است.

برای نوزاد هزینه پرواز و هتل دریافت نمی شود ولی در گیت فرودگاه حق بیمه ای برای وی دریافت می شود که برای رفت و برگشت زیر 500.000 تومان است.

تفاوت هتل چهار ستاره معمولی با چهار ستاره تاپ در تور کیش چیست؟

نوع سرویس دهی و خدمات دهی در هتل های تاپ برتر از هتل های معمولی است. هتل چهارستاره تاپ تفاوت چندانی با هتل های پنج ستاره ندارد برای مثال تنها تفاوت آن با هتل 5 ستاره نداشتن استخر است. برای مثال هتل لیلیوم کیش یک هتل چهار ستاره تاپ است چرا که خدمات و امکانات آن در حد 5 ستاره است.

تور کیش هتل هافبرد و فولبرد به چه معناست؟

هتل فولبرد به این معناست که با هزینه ای که برای هر نفر به ازای اقامت در هتل پرداخت می شود، علاوه بر صبحانه رایگان وعده نهار و شام رایگان نیز به وی ارائه شود و البته باید بدانید که در کیش ، هیچ هتلی به صورت فولبرد رزرو نمی شود و تعداد اندکی از هتل ها تنها به صورت هافبرد قابل رزرو می باشند که  بعضی هتل ها علاوه بر صبحانه تنها وعده نهار یا شام (یکی از دو وعده) را ارائه می کنند و به تورهای کیش هافبرد معروفند.

تور ارزان کیش را چگونه رزرو نمایم؟

برای رزرو تور ارزان کیش در تورگردان کافی است به صورت لحظه ای وبسایت را بررسی کنید و تورهایی که با تخفیف ارائه می شوند یا تورهای لحظه آخری را انتخاب کنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید تا قبل از تکمیل ظرفیت تور ارزان کیش، نام شما در لیست رزرو شدگان قرار بگیرد.

مراکز خرید کیش شامل چه مواردی است؟

 از جمله جذاب‌ترین بخش‌های کیش مراجعه به مراکز خرید و تهیه اجناس برند و با کیفیت است. گردشگران زیادی در کیش پس از بازدید جاهای دیدنی کیش، سری به مراکز خرید لوکس کیش می‌زنند و محصولات مورد نیازشان را تهیه می‌کنند. از جمله مراکز خرید لوکس کیش می‌توان به مرکز خرید دامون، مرکز خرید سارینا و بازار مروارید اشاره نمود. در مراکز خرید کیش محصولاتی مانند: انواع پوشاک مردانه و زنانه در برندهای مختلف، انواع عطر و ادکلن، لوازم خانگی و انواع لوازم ورزشی به فروش می‌رسد. 

علت محبوبیت تور کیش میان گردشگران چیست؟

تورهای  کیش یکی از تورهای شگفت انگیز داخلی است. جزیره زیبای کیش از امکانات عمومی‌بسیار بالایی برخوردار است و به دلیل داشتن فضایی آرام و بی نظیر بهترین انتخاب برای افرادی است که دوست دارند از تمامی‌نگرانی‌های زندگی روزمره خلاص شوند. کیش از زیباترین جزایر خلیج فارس است و به دلیل داشتن سواحل زیبا، ماسه‌های سفید و مرجانی به مروارید خلیج فارس معروف است. جزیره کیش از نظر جغرافیایی میان جزایر لاوان، ابوموسی و بندرلنگه قرار دارد و طبیعت منحصر به فرد عالی، سواحل شنی آرام و آب دریای نیلگون خلیج فارس که شفافیت آب دریا و موجودات آبزی گوناگونی که در آن زیست دارند ، هر بیننده ای را مجذوب می‌کند. علاوه بر این نکات زیر از جمله علل محبوبیت محسوب می‌شوند:

  1. کیش تمیزترین جزیره: کیش یکی از تمیزترین مکان‌های گردشگری جنوب کشور است و علاوه بر زیبایی، فضای تمیز و بدون کوچکترین زباله شما را به وجد خواهد آورد.
  2. چراغ قرمز در کیش: با اینکه چراغ راهنمایی در جزیره کیش وجود ندارد، اما هیچ ترافیک و هرج و مرجی را در جزیره نخواهید دید.
  3. رفتار سلطنتی با عابرین: چه در حال پیاده روی باشید و چه در حال دوچرخه سواری، اتومبیل‌ها با شما مانند خانواده‌های سلطنتی رفتار می‌کنند.
  4. هیچ بوقی نخواهید شنید: بوق زدن خودرو‌ها در سراسر جزیره ممنوع است و همین امر  سکوت و آرامش جزیره کیش را دو چندان می‌کند.
  5. کوچ پرندگان مهاجر به کیش: در فصل‌های پاییز و زمستان پرندگان مهاجر به دلیل فرار از سرمای سیبری به جزیره کیش مهاجرت می‌کنند و گردشگران می‌توانند این پرندگان زیبا را ببینند.

همچنین اگر به خرید علاقه مند هستید،  بهترین مراکز خرید را به شما نشان می‌دهد و فرصت خواهید داشت انواع کالاهای لوکس خارجی با قیمت ارزان را خریداری کنید. اگر قصد سفر به کیش را دارید، رزرو تور برای شما کم هزینه تر و کم دردسرتر از سفر شخصی به این جزیره خواهد بود. تور‌های کیش معمولا شامل بلیط رفت و برگشت هوایی، استقبال فرودگاهی و اقامت در هتل با صبحانه است.

 

 

مسیر ارتباطی به کیش

مسیر ارتباطی کیش شامل هوایی و زمینی و دریایی است. بیشتر گردشگران از طریق رزرو تور هوایی کیش به این جزیره سفر می‌کنند و در مدت زمان کوتاه، حدود 1 الی 2 ساعت به جزیره می رسند. فاصله مسیر ارتباطی کیش به صورت هوایی تا تهران حدود یک ساعت و نیم و فاصله مسیر ارتباطی کیش به صورت هوایی تا شهرهایی مانند مشهد حدود یک ساعت و 45 دقیقه است. مدت زمان پرواز بندرعباس تا کیش 47 دقیقه و فاصله آن 234 کیلومتر است. راه دیگر برای سفر به جزیره کیش به صورت دریایی است. این شیوه به آن هایی توصیه می شود که تمایل دارند با خودروی شخصی یا از طریق قطار به کیش بروند. برای قطار باید تا بندرعباس حرکت کرد و از آن جا، بقیه مسیر را به صورت دریایی طی نمود. در بندرعباس باید از طریق کشتی از بندرهای چارَک، لنگه یا آفتاب بلیط تهیه کرد. بندر چارک معمولا با استقبال زیادی مواجه می شود و همیشه حجم زیادی از مسافران از آنجا به کیش رفت و آمد می کنند. بندر چارک نزدیک به ۲۹۱ کیلومتر تا بندر عباس مسافت دارد و تا جزیره کیش تقریبا ۳۲ کیلومتر است. این در حالی است که نزدیک ترین سواحل هرمزگان تا کیش 18 کیلومتر است. فاصله دریایی میان بندر چارک تا کیش حدودا دو ساعت و نیم زمان می برد. توصیه می شود صبح از چارک به سمت کیش حرکت کنید تا بتوانید در روشنایی، چشم اندازهای کوهستانی و رنگ فیروزه ایِ زیبای خلیج فارس را ببینید. 

آن عده از گردشگرانی که مسیر ارتباطی  کیش را به صورت زمینی انتخاب کرده اند و از این طریق به بندرعباس آمده اند باید از شناورهای مخصوص یا لندیگراف استفاده کنند و ماشین را جداگانه بار بزنند. البته این مدت زمان به آب و هوا و شوایط جوی بستگی دارد و ممکن است تغییر کند. یک کشتی اقیانوس پیمای کروز نیز در جزیره کیش راه اندازی شده است که می توان از آن برای طی مسیر میان جزیره کیش و جزیره قشم استفاده کرد. 

هتل های تور کیش

بعضی از گران ترین هتل های ایران در جزیره زیبای کیش جای خوش کرده و با طراحی بی نظیر و امکانات متفاوت همه گردشگران  را شگفت زده کرده اند. هتل های کیش به خصوص هتل های ساحلی امکاناتی بسیار متفاوت از هتل های سایر نقاط  کشور دارند. این گونه هتل ها مثل مجموعه هتل مارینای کیش، خود از اسکله هایی مجزا برخوردارند و تفریحات آبی جزیره کیش را به بهترین نحو در اختیار علاقمندان می گذارند. از معروف ترین هتل های جزیره، هتل ترنج کیش است که از منحصر به فردترین هتل های کشور به شمار می رود. این هتل اتاق هایی در میان آب های نیلگون خلیج فارس دارد. این اتاق های جزیره ای در کنار هم چیده شده اند و طرحی از ترنج را در پلان هوایی شکل داده اند. در کف اتاق های هتل، شیشه هایی تعبیه شده تا امکان مشاهده آبزیان دریایی به وجود بیاید و مهمانان به معنای واقعی کلمه خود را در آب احساس کنند. از امکانات این اتاق ها بالکن هایی رو به آب با امکاناتی مثل وان و جکوزی است. در زیر به امکانات با هتل های معروف اشاره ای خواهیم داشت:

تورهتل ترنجک کیش :

هتل ترنج انتخاب گردشگرانی است که دوست دارند، از کف اتاق شیشه ای به تماشای کف دریا بپردازند. از مهم ترین ویژگی های هتل ترنج کیش می توان به اتاق هایی با دو ویو رو به غروب و رو به ترنج اشاره نمود.

تور هتل مارینا پارک کیش :

هتل مارینا پارک انتخاب گردشگرانی است که دوست دارند، در مارینا اختصاصی و فضای سبز با گونه های گیاهی متنوع وقت خوش سپری کنند. از ویژگی های متمایز این هتل می توان به دکوراسیون شیک و تجهیزات مدرن داخل اتاق ها اشاره نمود.

تور هتل داریوش کیش :

 هتل داریوش سفری رویایی و هیجان انگیز خواهد بود چرا که هتل داریوش کیش دارای ویژگی های متمایزی چون امکانات تفریحی متنوع است و اتاق هایی با ویو رو به دریا دارد.

تورهتل ویدا کیش :

هتل ویدا مخصوص افرادی است که دوست دارند با ساحل دریا و مراکز خرید فاصله ای نزدیک داشته باشند. اتاق های هتل ویدا کیش تجهیزات مدرن دارد.

تور  هتل کوروش کیش :

هتل کوروش گردشگرانی را به خود جذب می کند که دوست دارند در اتاق های لوکس با ویو رو به دریا اقامت داشته باشند. هتل کوروش دسترسی مناسبی به مرکز خرید پردیس 1 و 2 دارد.

معروف ترین هتل های 5 ستاره کیش: هتل ترنج کیش؛ هتل مارینا؛ هتل شایان کیش؛ هتل داریوش کیش؛ هتل کوروش کیش؛ هتل پارمیس کیش؛ هتل پانوراما کیش؛ هتل بین المللی ایران. معروف ترین هتل های 4 ستاره کیش: هتل فلامینگو کیش؛ هتل صدف کیش؛ هتل مریم کیش؛ هتل لیلیوم کیش؛ هتل کیش؛ هتل آریان کیش. هتل های سه ستاره کیش: هتل شایلی کیش؛ هتل آفتاب شرق؛ هتل آنا کیش؛ هتل سارا کیش؛ هتل سان رایز کیش؛ هتل شایلی کیش؛ هتل گراند کیش؛ هتل لوتوس کیش؛ هتل گامبرون کیش؛ هتل سنتی سیمرغ. هتل های دو ستاره کیش: هتل آبادگردان کیش؛ هتل تماشا کیش؛ هتل آپارتمان شباویز کیش؛ هتل ستاره کیش؛ هتل پانیذ کیش؛ هتل خاتم کیش. هتل های یک ستاره کیش: هتل ریان قائم کیش؛ هتل ققنوس کیش.

یکی از موارد قابل توجه در تور هتل های کیش این است که شما هر هتلی را برای اقامت انتخاب نمایید، از هتل های 2 ستاره کیش تا هتل های 5 ستاره لوکس کیش ، صبحانه و ترانسفر اسقبال فرودگاهی از فرودگاه به هتل محل اقامت را به صورت رایگان دریافت خواهید نمود. 

جاذبه های تور کیش

جزیره کیش بیش از هر چیز به دلیل تفریحات آبی و مراکز خرید مورد توجه قرار گرفته است. از جمله جاذبه های تور کیش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تفریحات آبی کیش: گردشگرانی که به دنبال تفریحات آبی کیش هستند، می توانند روزها کنار ساحل رفته و در اسکله ها به تفریحات هیجان انگیزی مانند: غواصی، چتر پاراسل، شاتل سواری، بناناسواری، فلای بورد، قایق سواری و شنا بپردازند.
  • تفریحات ساحلی کیش: کیش تفریحات ساحلی دیگری هم دارد که شامل: دوچرخه سواری و موتور سواری کنار ساحل است. این تفریحات طرفداران بسیاری دارند.
  • پاساژ ها و مراکز خرید کیش: آن هایی که به خرید کردن علاقه دارند، می توانند روزها به گردش در پاساژها بپردازند و با جدیدترین محصولات برندهای خارجی (که در شهر خودتان هنوز عرضه نشده است) آشنا شوند. از معروف ترین مراکز خرید کیش می توان به پردیس 1 و2 ، بازار مریم و بازار زیتون اشاره نمود.
  • اجاره ماشین در کیش: کسانی که به تور لاکچری کیش علاقه دارند، معمولا از ابتدای سفر یک ماشین گران قیمت کرایه می کنند و در طول مدت سفر همه رفت و آمدهایشان را با آن انجام می دهند.
  • تفریحات شبانه کیش: تور جزیره به دلیل برخورداری از تفریحات شبانه کیش حال و هوای دیگری دارد. با آغاز شب، برنامه های مفرح کشتی های تفریحی و سالن های مخصوص جشن هم آغاز می شود. برنامه هایی مانند: استند آپ کمدی و شوهای طنز برای بسیاری از گردشگران سرگرم کننده وهیجان انگیز است. در مناسبت های خاص کنسرت هایی از سوی خوانندگان مطرح  برگزار می شود. یکی دیگر از خدمات تور کیش (با همه هتل ها)، گشت نیم روزه دور جزیره به صورت رایگان است که شامل بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی جزیره مثل کاریز، شهر زیرزمینی، کشتی یونانی، جزیره حمورابی، جزایر مرجانی و.. می باشد.

 

رستوران ها در تور کیش

رستوران های کیش همچون سایر جاذبه هایش منحصر به فرد است. بعضی از این رستوران ها صرفا به دلیل نما و طراحی خارجی شان توجه گردشگران را جلب می کنند. برای نمونه می توان به رستوران نهنگ کیش با طرحی شبیه به یک نهنگ سفید، رستوران کوه سنگی کیش به شکل یک کوه و رستوران پدیده شاندیز کیش به شکل دروازه شهر باستانی بابل اشاره کرد. رستوران هایی مثل شاندیز صفدری، شاندیز vip  و شاندیز آبشار بهترین منوی غذایی جزیره را ارائه کرده و با غذاهای سنتی ایرانی و حتی غذاهای ملل از میهمانان پذیرایی می کنند. طبیعتا پادشاه این غذاها هم شیشلیک مشهد است.

تقریبا نیمی از رستوران های جزیره برنامه اجرای زنده موسیقی دارند. معمولا از سر شب تا پاسی از نیمه شب، تا زمان حضور مهمانان برای صرف شام موزیک نواخته می شود. باید خاطر نشان کرد که بعضی رستوران ها در واقع سالن کنسرت هستند ولی در آنجا غذا نیز سرو می شود. کشتی ها نیز در همین رده قرار می گیرند. می توانید شب ها در مراسم شاد و موسیقی کشتی های تفریحی شرکت کرده و در کنار استفاده از برنامه های زنده، شام نیز میل کنید.

مهمترین رستوران های جزیره کیش علاوه بر موارد ذکر شده، رستوران پایاب کیش، رستوران انرژی کیش، رستوران ساحلی میر مهنا، رستوران بابا قدرت کیش، رستوران دیدنی ها، رستوران خاطره، رستوران عمو اکبر، رستوران توتی فروتی، رستوران آب و برق، رستوران سرآشپز و... می باشند. 

معروف ترین کافه های کیش از قبیل کافی شاپ کاکتوس کیش، کافه رین کیش، کافی شاپ یونیک کیش، کافه تراس و کافه ویونا کیش در بین گردشگران به خصوص در شب ها طرفداران زیادی داشته اند.    

  • محمد جواد کوشکی

چگونه تور ارزان مشهد خرید کنیم؟

برای رزرو تور مشهد ارزان، با یک سرچ ساده و با فیلتر موجود در بالای سایت با عنوان " مشاهده ارزان ترین تورهای مشهد "  می توانید تمامی تورهای موجود را مشاهده کنید. با اعمال این فیلتر تور مشهد ارزان به ترتیب قیمت، از ارزان‌ترین تا گران‌ترین به نمایش در می‌آید. حتی اگر تور با پرواز یا هتل مورد نظر را نیافتید، کافیست تنها با یک تماس، از کانترهای پشتیبانی تور مشهد راهنمایی بگیرید تا بهترین تور مشهد را با توجه به شرایط شما، پیشنهاد دهند. به طور معمول تور مشهد از تهران در فصولی از سال شامل تخفیف های خوبی است. 

تورهای مشهد از تنوع بسیاری برخوردار هستند و به لحاظ نوع هتل و نوع پرواز و حتی مدت اقامت گزینه های زیادی را برای انتخاب پیش روی شما می گذارند. به همین دلیل برای رزرو تور مشهد ابتدا موارد زیر را مورد توجه قرار بدهید:

- هتل مشهد

- پرواز مشهد و تاریخ حرکت

- مدت اقامت در مشهد

پس از انتخاب موارد فوق از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت با پشتیبانی تور مشهد تماس بگیرید تا عملیات رزرو تور انجام شود.

 

چگونه به تورگردان اعتماد کنیم؟

مسئولان فروشِ تورگردان با هدف اعتمادسازی مشتریان هنگام پرداخت تور مسافرتی تنها با دریافت 70 تا 80 درصد از جمعِ مبلغ کلی تور، پکیج خریداری شده را رزرو می کنند. پس از پرداختِ اولیه‌ی مسافر، واچرِ هتل و پرواز رفت برای مسافر ارسال می شود. با این حال رسید پرواز برگشت تا زمانی که مسافر تصفیه کامل انجام دهد به امانت دست تورگردان می ماند.

 

تور زمینی مشهد یا تور هوایی مشهد ؟

 

تورگردان برای تور مشهد از مبدا تمامی شهرها با بهترین هتل ها کار می کند و می توانید تور مشهد زمینی و تور مشهد هوایی ارزان را با بهترین ایرلاین ها و قطارها با کمترین قیمت خرید کنید.

تور هوایی مشهد هر روزه با بهترین ایرلاین ها برگزار میگردد و در این تور شما میتوانید بسته به شرایط خود از نظر زمان و هزینه ، هواپیمایی که میخواهید از بین تمامی ایرلاین های موجود انتخاب نمایید .

پکیج تورهای زمینی مشهد به دو صورت پکیج های تور زمینی اقتصادی که با قطارهای3 ستاره تا 5 ستاره رجا برگزار می گردد و تور زمینی لوکس مشهد که با قطارهای 5 ستاره فدک انجام می شود ، در سایت قابل خرید می باشد و در هر دو این پکیج ها در صورت خواست مسافر در طی مسیر در قطار نیز از مسافرین عزیز پذیرایی به عمل خواهد آمد.

باید دقت داشت در روزهای معمولی از ماه که اعیاد و یا تعطیلی خاصب نباشد، معمولا سفر زمینی به مشهد مقرون به صرفه تر از سفر هوایی تمام خواهد شد اما در کنار این مزیت بزرگ ، مسافرین تور زمینی می دانند که زمان بیشتری از مبدا خود تا شهر مشهد را باید در قطار بگذرانند در صورتیکه در تور مشهد با هواپیما از هر شهری تا مشهد نهایتا 2 ساعت و نیم مسیر هوایی باید طی شود.

 

 

تور ارزان مشهد

 از 1800000 تومان

تور مشهد تخفیف خورده

 تا 70 درصد

تور لحظه آخری مشهد

 نرخ روز

تور رفت و برگشت مشهد

 خدمات گردشگری

 

 

چرا خانم ها و آقایانی که محرمِ شرعی نیستند، نمی توانند در هتل‌های مشهد اقامت کنند؟

قانون هتل های مشهد این است که بدون محرمیت، زوج ها را پذیرش نمی کنند. خانم ها و آقایانی  که عقد رسمی‌شان در شناسنامه ثبت نشده، باید صیغه نامه با مهر برجسته ارائه کنند. 

 

چرا نمی توانم در سایت تور مشهد را آنلاین خرید کنم؟

نرخی که روی سایت های خدمات مسافرتی قرار گرفته است باید مدام به روز شود و این در حالی است که قیمت هایی که کاربرانِ عزیز مشاهده می کنند به روز نیست. در واقع فروشندگان هنگام رزروِ تور قیمت های جدید را استعلام می گیرند. در بسیاری اوقات نرخ ها در عرض 2 دقیقه تغییر می کند یا اینکه پرواز یا هتل تکمیل ظرفیت می شود و باید پرواز و هتل جدید را جایگزین نمود.

به علاوه رزرو همزمان پرواز و هتل برای مسافران سخت است و عموما با مشکلات و خطاهایی مواجه می شود. برای اینکه مسافر در انتخاب هتل، پرواز و تعداد روزهای اقامت حق انتخاب بیشتری داشته و گزینه های متنوعی پیش رویش باشد بهترین راه ارتباط با کارشناسان فروش به صورت تلفنی است.

قیمت تور مشهد با توجه به تعداد مسافرین چه تغییری میکند؟

در ابتدا باید دید هتل مدنظر شما برای اقامت در تور مشهد، کدام هتل است و اتاق های آن هتل حداکثر چندنفر را در یک اتاق پذیرش میکنند. برای مثال اگر 4 نفر باشید بهتر است به چه شکل اتاق رزرو نمایید تا ارزان ترین قیمت تور مشهد را دریافت کنید ؟ آیا اتاق چهار تخته ارزانتر از اتاق دو تخته است ؟

اگر تعداد مسافران 4 نفر باشد، به صرفه تر آن است که اتاق چهار تخته رزرو کنند و نه دو اتاق دبل یا توئین. اتاق های دبل تخت دو نفره به هم چسبیده است و در اتاق های توئین دو تخت یک نفره جدا از هم قرار دارد. رزرو دو اتاق دو نفره به لحاظ قیمت از اتاق چهار نفره بالاتر می شود چرا که در اتاق چهار تخته هزینه اتاق تقسیم به 4 می شود و برای هر نفر به صرفه تر است.

 

اقامت یک نفره در هتل های تور مشهد

بسیاری از هتل های مشهد از اتاق یک تخت و یک نفره برخوردار هستند . اقامت افرادی که به تنهایی سفر می کنند در هتل هایی که اتاق یک تخت نداشته باشند به صرفه نیست چون باید اتاق دو تخته رزرو کنند و هزینه دو نفر را برای اتاق پرداخت نمایند. توصیه می شود این قبیل افراد برای کاستن از هزینه ها ، هتل هایی که از اتاق یک تخت برخوردار می باشند مانند هتل درویشی مشهد 5 ستاره لوکس ، هتل الماس ، هتل قصر طلایی و بسیاری دیگر را انتخاب نمایند.

 

نرخ کودک در تور مشهد

در تور مشهد کودک زیر 5 سال هزینه هتل ندارد. در پرواز اگر بلیط چارتر باشد باید هزینه یک فرد بزرگسال را پرداخت کند و اگر سیستمی باشد کمی از مبلغ بزرگسال کمتر خواهد بود. این تخفیف از مسیرهای مختلف به مشهد متفاوت است.

برای نوزاد هزینه پرواز و هتل دریافت نمی شود ولی در گیت فرودگاه حق بیمه ای برای وی دریافت می شود که برای رفت و برگشت زیر 500.000 تومان است.

 

تفاوت هتل چهار ستاره تاپ با چهارستاره معمولی در تور مشهد چیست؟

نوع سرویس دهی و خدمات دهی در هتل های تاپ، برتر از هتل های معمولی است. هتل چهارستاره تاپ تفاوت چندانی با هتل های پنج ستاره ندارد برای مثال تنها تفاوت آن با هتل 5 ستاره نداشتن استخر است و خدماتی از این قبیل می باشد. برای مثال هتل رزر درویشی مشهد یک هتل سه ستاره تاپ است چرا که خدمات و امکانات آن در حد 4 ستاره است. کیفیت صبحانه هتل های 2 ستاره تا 5 ستاره متفاوت می باشد و  تورگردان مسئولیتی در قبال آن به عهده نمی گیرد. کانترهای تور ما تنها می توانند پیش از رزرو هتل درباره کیفیت غذای هر هتل به مسافران مشاوره دهند. برای این منظور باید تور با هتل مورد نظر را در سایت سرچ کرده و نظرات کاربرانی را که قبلا در آن هتل اقامت داشته اند بررسی نمایید.

 

تور هتل فولبرد و هافبرد به چه معناست؟

هتل فولبرد به این معناست که با هزینه ای که برای هر نفر پرداخت می شود، علاوه بر صبحانه رایگان، وعده نهار و شام رایگان نیز ارائه می شود. بعضی هتل ها علاوه بر صبحانه تنها وعده نهار یا شام (یکی از دو وعده) را ارائه می کنند که به رزرو این هتل ها به اصطلاح رزرو تور مشهد هافبرد می گویند.

 

تور اقساطی مشهد چه معایبی دارد؟

شرکت مسافرتی تورگردان به مشتریانش تور اقساطی ارائه نمی کند. دلیلش این است که قیمت پرواز و هتل ها به صورت لحظه ای در حال تغییر است. نرخ تور ممکن است در لحظه کمتر یا بیشتر شود. باید خاطر نشان کرد که شرایط قسطی نه برای تورگردان و نه برای مسافران به دلیل پرداخت قیمت اضافی به صرفه نیست.

 

معرفی تور زیارتی مشهد از مبادی مختلف

 

اولین دلیل برای انتخاب تور مشهد زیارت است. بارگاه امام هشتم شیعیان، امام رضا (ع)، سده هاست که علاقمندان شیعه و سایر ادیان و مذاهب را شیفته خود کرده است. این موضوع سبب شده مشهد پایتخت معنوی جهان اسلام نامیده شود و سالانه نزیک به 30 میلیون نفر از آن بازدید کنند. در این حرم منور علاوه بر صحن ها و رواق های متعدد برای تسهیل امر زیارت، امکانات رفاهی و فرهنگی زیادی مثل کتابخانه، شهر بازی کودکان، مراکز مشاوره خانواده و دارالقرآن به صورت رایگان ارائه می شود تا شما مسافران عزیز زیارتی پربار و سرشار از معنویت را تجربه کنید.

 

تور مشهد دسترسی به این شهر را برای علاقمندان به این سفر معنوی راحت کرده است. موتور جستجوی تور به شما این امکان را می دهد تا به راحتی بلیط رفت و برگشت، محل اقامت و حتی منوی غذایی سفرتان را به صورت آنلاین انتخاب کنید. نیازی به ارتباط برقرار کردن با آژانس های متعدد نیست، تنها از طریق یک سایت مثل سایت تورگردان می توانید انواع تورهای مشهد را بر اساس قیمت و نوع خدمات و امکانات انتخاب کنید. بدون هیچ دغدغه و نگرانی، تنها به اقامتی آرام، دلنشین و روزهایی خوب در شهر مقدس مشهد بیندیشید. 

این سفر در کنار زیارت، جاذبه ها و دیدنی های شایسته ای دارد. اگر از خرید کردن و شکم کردی در بهترین رستوران های کشور بگذریم، می توان با رفتن به خانه ها تاریخی، موزه ها، پارک های آبی، باغ های گیاهشناسی و پارک های جنگلی، ییلاقات، پردیس های سینمایی و سایر جاهای دیدنی مشهد سفری متفاوت را برای خود و خانواده رقم زد. زیارتتان مقبول، سیاحتتان به کام .

 

مسیرهای ارتباطی تور مشهد

تور مشهد از مسیرهای متفاوتی در دسترس گردشگران و زائران است. هموطنان عزیز می توانند از راه های جاده ای، خطوط ریلی یا از طریق هواپیما به این شهر سفر کنند. قیمت بلیط مشهد بسته به اینکه چه وسیله نقلیه ای را انتخاب کرده باشید متفاوت است. فاصله مشهد تهران 893 کیومتر برابر با 8 ساعت و 48 دقیقه است. مسیر هوایی تهران مشهد یک ساعت و 25 دقیقه و همین مسیر با قطار از مسیر سمنان حدود 9 ساعت است. البته این مدت زمان با قطارهای سریع السیر کمتر می شود. تور هوایی مشهد از اصفهان 833 کیلومتر برابر با 1 ساعت و 36 دقیقه است. مسیر مشهد اصفهان با قطار حدود 18 ساعت طول می کشد. فاصله مشهد شیراز 1347 کیلومتر و حدود 14 ساعت و 33 دقیقه است. مسیر شیراز به مشهد با قطار 24 ساعت برابر با یک روز تمام طول می کشد ولی خوشبختانه با توقف در ایستگاه هایی مثل فریمان، تربت حیدریه، اردغان، شهررضا و مرودشت حال و هوای متفاوتی پیدا می کند. اگر مسیر هوایی مشهد شیراز را انتخاب کنید تنها یک ساعت و 44 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله مشهد با بعضی شهرهای پر تردد از این قرار است: فاصله میان مشهد تبریز 1511 کیلومتر برابر با 14 ساعت و 15 دقیقه. فاصله مشهد تا اهواز 1621 کیلومتر برابر با 15 ساعت و 36 دقیقه. فاصله مشهد بیرجند 493 کیلومتر معادل 4 ساعت و 53 دقیقه. فاصله مشهد تا بندرعباس 1397 کیلومتر برابر با 14 ساعت و 36 دقیقه.

در تورگردان، تور مشهد از مبادی مختلف قابل رزرو است و گردشگران می توانند از شهر خودشان اقدام به رزرو تور مشهد کنند. به عنوان مثال می توانید: تور مشهد از تهران، تور مشهد از کرمانشاه، تور مشهد از اصفهان و یزد و ... را به راحتی رزرو کنید. کافی است با ما تماس بگیرید.

 

هتل ها در تور مشهد

ورود سالانه نزدیک به سی میلیون گردشگر و زائر به مشهد موجب شده تدابیر زیادی برای اقامت و استقرار این مسافران اندیشیده شود. مراکز اقامتی مشهد مشتمل بر هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمانسراها و زائرسراهای سازمانی و خانه ها است. در این میان هتل های نزدیک به حرم بیش از همه طرفدار دارند. هتل های مشهد در انواع 1 ستاره تا پنج ستاره و هتل آپارتمان های نزدیک به حرم و در سایر نقاط مهم و گردشگری شهر مشهد احداث شده اند. مهمترین هتل های پنج ستاره مشهد هتل مجلل درویشی، هتل بین المللی قصر و هتل قصر طلایی در خیابان امام رضا مشهد و در سمت ورودی های باب الجواد و باب الرضا هستند. هتل هایی مثل هتل های هما 1 و هما 2 در خیابان احمدآباد و بلوار خیام، هتل پردیسان در بزرگراه کلانتری، هتل مدینه الرضا در خیابان شیرازی(بالا سر حضرت)، هتل سی نور، هتل پدیده شاندیز و غیره چند نمونه از هتل های پنج ستاره مشهد به شمار می آیند. ما در مقاله "مقایسه هتل درویشی، هتل قصر و قصر طلایی در مشهد" به بررسی و مقایسه هتل های پنج ستاره پرداخته ایم که جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید آن را مطالعه نمایید.

هتل های چهارستاره مشهد از قبیل هتل کیانا (سه دقیقه تا حرم)، هتل عماد (7 دقیقه تا حرم)، هتل تارا ( 10 دقیقه تا حرم)، هتل الماس 1، هتل جواهر شرق مشهد، هتل الغدیر، هتل جواد مشهد و... می باشند. در اطراف حرم هتل های دو ستاره نیز با امکانات خوب اقامتی و رفاهی وجود دارد. مهمترین هتل های دو ستاره مشهد، هتل جواهری، هتل مرمر، هتل آریا، هتل کوثر، هتل هرند، هتل پارسه، هتل المپیا، هتل فجر مشهد و غیره می باشند. هتل های مشهد از امکانات و خدمات متنوعی برخوردار هستند که بسته به نوع ستاره آن ها و هزینه ای که برای اقامت می کنید متفاوت است. بزرگترین هتل های مشهد از مجموعه های آبی، خدمات تخصصی اسپا، مهد کودک برای نگهدای بچه ها، سالن های ورزشی و... برخوردار هستند. تقریبا بیشتر هتل ها ترنسفر استقبال و ترنسفر رفت و برگشت به حرم دارند.

جاذبه های تور مشهد

جاذبه‌ های گردشگری مشهد مشتمل بر جاذبه ‌های تاریخی، جاذبه های طبیعی و جاذبه‌های تفریحی مشهد است. بخش مهمی از جاذبه‌ های تاریخی این شهر را جاهای دیدنی نزدیک به حرم تشکیل داده است. موزه‌های متعدد داخل حرم و موزه‌های بیرون حرم مثل موزه مردم شناسی؛ خانه های تاریخی مثل خانه داروغه و خانه توکلی؛ باغ نادری؛ مساجد و خیابان‌های تاریخی، از این دست جاذبه‎ها به شمار می‌روند. در سایر نقاط مشهد و حتی مناطق اطراف شهر، اماکنی مثل آرامگاه فردوسی و هارونیه به چشم می‌خورد. خانه ملک، مصلی قدیم، مدارس تاریخی اطراف حرم، گنبد سبز، پیر پالان دوز، مسجد هفتاد و دو تن و کلیسای مسروپ قدس از مهمترین جاذبه‌های تاریخی مشهد اند.

جاذبه های تفریحی مشهد از تنوع بی مثالی برخوردار است. بخش مهمی از تفریحات مشهد در مراکز خرید این شهر شکل گرفته است. مراکز خریدی مثل الماس شرق، آرمیتاژ و اطلس مشتمل بر پردیس‌های سینمایی، شهربازی‌های موضوعی و انواع تفریحات است. به علاوه این شهر با انواع پارک های آبی، پارک‌ها، تفریحاتی مثل تله‌کابین، تله‌سیژ، پاراگلایدر و حتی پیست اسکی در اطراف شهر همراه است. به این تفریحات کافه گیم ها را نیز بیفزایید که به تازگی رونق بسیاری گرفته اند. جاذبه های طبیعی مشهد را می‌توان در طرقبه و شاندیز دنبال کرد اما فقط به این مناطق محدود نمی‌شود. کافی است دو راهی طرقبه و شاندیز را رد کنید، بعد از آن با ییلاقات و روستاهایی مواجه می‌شوید که یکی پس از دیگری رخ می نمایند. ییلاقاتی مثل زشک، ابرده، روستای پلکانی کنگ، دره ارغوان و بسیاری از مناطق خوش آب و هوای دیگر. به علاوه اگر مشهد را به سمت جاده چناران بروید با ییلاقات زیادی در آن سو مواجه می شوید که مهم ترین آن ها آب قند و کاهو و گلمکان است. و ما در مقاله "جاهای دیدنی چناران" به صورت کامل این جاذبه ها را مورد بررسی قرار داده ایم. در جوانب دیگر شهر مشهد نیز با کمی رانندگی کردن می توان به ییلاقات کلات نادری، ارتوکند و اخلمد رفت.

رستوران ها در تور مشهد

مسافرانی که تور زمینی مشهد را بر می گزینند، در مسیر طولانی مشهد نیاز به کمی استراحت و سرو غذا دارند. این نیاز سبب شده که رستوران های متعدد و متنوعی در سطح شهر مشهد احداث شود و توجه گردشگران و حتی خود مشهدی‌ها را جلب کند. رستوران های مشهد به طبخ غذاهای متنوع و لذیذ مشهورهستند. این رستوران‌ها را می توان به چند دسته تقسیم کرد:

1.رستوران های سنتی و پر طرفدار قدیمی: در مشهد رستوران های سنتی بسیاری فعالیت می کنند که از قدیمی ترین آن ها می توان به رستوران‌های رضایی، معین درباری، پسران کریم، رستوران شاندیز و... اشاره نمود. در این میان باید رستوران های شاندیز مثل رستوران حاج حسن و رستوران صفدر شاندیزی را نیز اضافه کرد. این رستوران‌ها عموما غذاهایی مثل کباب، چلو ماهیچه و شیشلیک سرو می‌کنند.

2. رستوران های بین المللی: این روزها در بیشتر مراکز گردشگری و رستوران‌های مشهد غذاهای بین‌المللی نیز ارائه می‌شود. با این حال بعضی رستوران‌ها اختصاص به غذاهای ملل مختلف دارند. برای نمونه رستوران‌های عربی مثل نسیم لبنان و لیالی لبنان در مشهد به شهرت زیادی دست یافته‌اند. رستوران‌های ترکی مثل برکت کباب، بورک، بابا دنر و مارال نیز طرفداران خاص خودشان را دارند. غذاهای ایتالیایی هم در رستوران‌هایی مثل نارون، لیو و پای سرو می‌شوند.

3. فست فودها: معروف‌ترین فست فودهای مشهد، رستوران‌های ایتالیایی به شمار می‌روند. این رستوران‌ها عموما انواع پیتزا و پاستا را در منوی خود گنجانده‌اند. فست فودهای ترکی نیز غذاهایی مثل بورک را به خوبی تهیه می‌کنند.

4. کافه های مشهد: جوان‌ترها عموما به دنبال ساعتی نشستن در کافه و نوشیدن قهوه، انواع موکا و شیک‌ها هستند. برای این منظور کافه‌های متعددی در گوشه و کنار شهر مشهد افتتاح شده و روز به روز بر تعداد آن‌ها افزوده می شود. کافه ها محیط خوبی برای جمع‌های دوستان و قرار گذاشتن با همکاران و همکلاسی‌هاست. این سال‌ها کافه کتاب ها و کافه گیم های مشهدی با استقبال خوبی از سوی جوان‌ها مواجه شده است.

کم نیستند گردشگرانی که در تور مشهد قه شکم گردی در رستوران های مشهد علاقه دارند. اگر شما هم جزء این دسته گردشگران هستید، می توانید با مطالعه مقاله رستوران های مشهد بیشتر با ذائقه و غذاهای محلی مشهد آشنا شوید.

  • محمد جواد کوشکی

هیوندای شرکت خوشه‌ای کره‌ای چندملیتی بود، که در سال ۱۹۴۷ توسط چانگ جو-یانگ، در قالب یک شرکت ساختمانی، در شهر سئول راه‌‌اندازی شد.

شرکت هیوندای از سال ۱۹۵۴ شروع به توسعه و گسترش در دیگر زمینه‌های صنعتی کرد، که در پایان مجموعهٔ هیوندای تبدیل به بزرگترین شرکت زنجیره‌ای کرهٔ جنوبی شد.

معروف‌ترین زیرمجموعه هیوندای، گروه هیوندای موتور است، که به‌عنوان سومین تولیدکنندهٔ خودرو در جهان شناخته می‌شود. صنایع سنگین هیوندای نیز بزرگ‌ترین تولیدکنندهٔ کشتی در جهان به‌شمار می‌آید. شرکت هیوندای امروزه به بخش‌های مختلفی چون هیوندای کورپوریشن، هیوندای موتور، هیوندای موبیس، هیوندای استیل، مهندسی و ساخت‌وساز هیوندای و … تفکیک شده‌است. واژهٔ هیوندای در زبان کره‌ای به معنی «تازه» می‌باشد.

شما بعد از خرید هر نوع از مدل خودروی هیوندای حتما نیاز به یک تامین کننده لوازم یدکی هیوندای برای اتومبیل خود نیاز دارید . یکی از تامین کنندگان قطعات هیوندای ، فروشگاه هیوندای مرکزی میباشد که با کیفیت ترین قطعات را به مشتریان خود ارائه میدهد . قطعاتی که توسط هیوندای مرکزی ارائه میشود همگی دارای برچسب اصلت جنیون پارتا میباشد و به صورت وارداتی در بازار ارائه میشود .

لوازم یدکی هیوندای

باید بدانید که گروه خودروسازی هیوندای از بزرگترین تولید کنندگان خودرو در کشور کره جنوبی میباشد و همچنین خودروسازی هیوندای از لحاظ تعداد تولید و کیفیت خودرو در مقام چهارم جهانی قرار دارد . این قول خودروسازی دارای ۵ هزار نماینده و بیشتر در سطح دنیا میباشد ، که در ایران بیشتر شرکت روی به واردات لوازم یدکی هیوندای کرده اند .

جالب باید برای شما اگر بدانید که کمپانی خودروسازی هیوندای در پنجاه سال یعنی نیم قرن ، این چنین پیشرفتی کرده است و توانسته کیفیت خودرو های خود را در دل جهانیان جا دهد . این پیشرفت باعث شده نگاه ویزه ای به این خودرو سازی در چشم عام شود و خیلی ها روی این برند سرمایه گذاری کنند و همچنین این برند خودروسازی کار خود را روی موتور های بنزینی کم ضرر ، موتور های سوختنی هیدروژنی و برقی آغاز کرده است که مردمان کره زمین کمتر با آلودگی هوا درگیر باشند و بتواند از هوای آزاد لذت کافی را ببرند . کمپانی هیوندای در اوایل سال ۲۰۱۶ خودروی تمام برقی خود را با سه پیشرانه قدرتمند یعنی IONIQ معرفی کرد.

از دلایل پیشرفت هیوندای موتور این است که ، دائما در حال بروزرسانی لوازم یدکی هیوندای هستند و خودروهای خود را به صورت مرتب آپدیت میکنند . یکی از نکاتی که میتواند جالب باشد این است که در سال ۲۰۰۴ ، سرکت هیوندای اولین خودروی هیبریدی خود برای جهانیان رونمایی کرد و فقط کافی بود دو سال بعد از رونمایی خودروی هیبریدی بگذرد که اولین نسل و مدل از وسایل نقلیه را که با سوخت هیدروژن کار میکند برای جهانیان رونمایی کند و در خط تولید آن را راه اندازی کند .

چرا خودروی هیوندای بخریم ؟

خودروی هیوندای یکی از بهترین مارک های جهان خودرو است که لوازم یدکی هیوندای به راحتی پیدا میشود . در لیست زیر میتوانید قسمتی مزایای این خودرو را ببینید

  • دارای قیمت عالی و متوسط
  • کانسپت قابل اطمینان
  • کیفیت بالا در بدنه
  • کیف فنی بالا
  • قدرت عالی موتور

یکی از ویژگی های هیجان انگیز خودروی جدیدهیوندای ، سیستم مسئولیت رانندگی است که دارای نیروی ترمز ویژه و ثبات جهت ترمز است که در هنگام رانندگی در سر بالایی و سرازیری میتواند خیلی به راننده کمک کند . همنین سیستم ترمز خودروی جدید هیوندای در سیستم پیشرفته ABS و tcs میباشد

قطعات یدکی هیوندای در کدام کشور ها ساخته میشود ؟

تولید لوازم یدکی اورجینال و اصل هیوندای در کشور سازنده این خودرو یعنی کره جنوبی میباشد . که توانسته علاوه بر تولید تیراژ بالای خودروی هیوندا ، در تولید لوازم جانبی هیوندای هم پیشتاز باشد . البته کشور چین هم دستی بر تولید قطعات هیوندای دارد که در درجه کیفیت های مختلفی به کشور های آسیایی و اروپایی صادر میشود 

محبوبیت خودروی هیوندای در بازار جهانی چقدر است ؟

یکی از نظرسنجی هایی که برای خودرو در بازار جهانی قرار میگیرد ، نظرسنجی whatCar است که در سال ۲۰۱۹ شرکت خودروسازی هیوندای توانست با درصد ۹۵٫۷ ، نگاه مشتریان را به خود جلب کند و جز ۱۰ بهترین خودروساز جهانی با لوازم یدکی و قطعات اورجینال هیوندای قرار گیرد.

  • محمد جواد کوشکی