اخبار جدید ایران و جهات

جدیدترین اخبار ایران و جهان به صورت لحظه ای در سایت اخبار جدید

اخبار جدید ایران و جهات

جدیدترین اخبار ایران و جهان به صورت لحظه ای در سایت اخبار جدید

معرفی چند سایت خدماتی در سایت اخبار جدید

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۴۵ ب.ظ

همانطور که میدانید سایت اخبار جدید یک موتور جستجوگر هوشمند می باشد که جدیدترین اخبار را به صورت لحظه ای از منابع معتبر خبری مانند تجارت نیوز ، ورزش سه ، فارس نیوز ، تسنیم ، ایسنا و ... دریافت و در سایت با ذکر منبع منتشر می کند.اما در کنار اخبار صفحاتی برای معرفی خدمات دولتی و ... که اکثر مردم ایران با آنها سر و کار دارند هم معرفی شده است که در ادامه تعدادی از آنها را به شما نشان می دهیم.

ورود به سامانه بانکداری اینترنتی بانک پاسارگاد ib.bpi.ir

این خدمت به مشتری امکان می دهد از طریق برقراری ارتباط توسط اینترنت بتواند بسیاری از امور بانکی خود را انجام دهد. تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی در هر جای دنیا می توانید از خدمات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد بهره مند شوید.

 


 

ورود به سایت مفید آنلاین mofidonline.com

ورود به سایت مفید آنلاین online.mofidonline.com , آنلاین پلاس کارگزاری مفید, معاملات آنلاین در سایت مفید آنلاین کارگزاری مفید mofidonline.com

آموزش ثبت نام در کارگزاری مفید

 


 

 

ورود به پنل آگاه آنلاین online.agah.com

کارگزاری آگاه به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر و راحتی بیشتر کاربران خود اقدام به طراحی و ارائه برنامه ای به نام آسا تریدر یا همان آنلاین آگاه در نسخه های مختلف ( سایت ، تحت وب و اپلیکیشن ) به این افراد کرده است . با استفاده از این برنامه سرمایه گذاران می توانند به ثبت آنلاین انواع سفارش های خرید و فروش سهام در بازار سرمایه و سایر فعالیت های مربوط به این بازار بپردازند .

 


 

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته retirement.ir

جهت مشاهده در نرم افزار حقوق و دستمزد و پرسنلی و دریافت فیش فرهنگیان پس از مراجعه به سایت فیش حقوقی بازنشستگان به آدرس www1.retirement.ir/Fish_n/Default.aspx ، به صفحه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی وارد می شویم.

 


 

 

استعلام خلافی خودرو و پرداخت جرایم خودرو rahvar120

 

مطمئنا پیش از این‌که بخواهید خلافی خودروی خود را پرداخت کنید، باید از میزان آن مطلع شوید یا به اصطلاح استعلام خلافی خودرو انجام دهید. اگر علاقمندید تا با انواع روش‌های استعلام خلافی خودرو و پرداخت خلافی خودرو آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

 


 

 

پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک مهر اقتصاد vas.mebank.ir

چنانچه پیام‌هایی نظیر «کارت نامعتبر است»، «رمز اشتباه است» و یا «موجودی کافی نیست» را دریافت نمودید، به بانک صادر کننده کارت مراجعه کنید.

 

اگر وجه از حساب شما کسر شد ولی کد رهگیری برایتان ارسال نشد وجه پرداختی حداکثر تا 24 ساعت آینده به حساب شما برگشت داده می شود همچنین جهت پیگیری می توانید با شماره 02127312731 تماس حاصل فرمایید.

پشتیبانی فنی (مرکز تماس مهر): 0218989

پشتیبانی کسر اقساط: 0218989

 


 

 

سامانه ثبت نام واکسن کرونا salamat.gov.ir

 

از هفته آینده افراد می توانند به آدرس salamat.gov.ir مراجعه کرده و اسم خود را ثبت کنند.سپس در پیامکی اطلاع داده می شود که در کدام فاز واکسیناسیون قرار دارند.


 

ثبت نام در سامانه ثنا جهت ابلاغیه الکترونیکی قضایی adliran.ir

 

به موجب این تصمیم در حال حاضر تمامی امور مربوط به ابلاغ اوراق قضایی دادگاه ، صرفا از طریق سامانه ابلاغ الکترونیکی تحت عنوان ” سامانه ثنا ” صورت می پذیرد و دیگر هیچ گونه ابلاغیه ای به صورت فیزیکی درب منزل اشخاص فرستاده نمی شود ، لذا به منظور مشاهده ابلاغیه دادگاه ، باید نخست ثبت نام کرده و سپس اقدام به مشاهده آن نمود .


ثبت نام در سامانه کد یکتا مسکن amlak.mrud.ir

 

سامانه ملی کد یکتا املاک و اسکان کشور با آدرس amlak.mrud.ir جهت دریافت خوداظهاری اطلاعات مالکیت و سکونت توسط وزارت راه و شهرسازی طراحی شده و دارای اعتبار است.


 

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو | esale.ikco.ir

 

سایت ثبت نام ایران خودرو نیز به نحوی برنامه نویسی شده که محصولات میان جامعه مصرف کننده توزیع شده و کسانی موفق به ثبت نام خودرو شوند که صرفا نیازمند خودروی شخصی بوده و مصرف کننده واقعی هستند.


 

مشاهده پنل و صورتحساب سهام عدالت | panel.sahamedalat.ir

 

براین اساس مشمولان سهام عدالت با مراجعه به آدرس اینترنتی panel.sahamedalat.ir با درج کدملی دارایی سهام عدالت را می‌توان مشاهده کرد و سهامداران می توانند جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت خود را به تفکیک شرکتهای بورسی و تعداد و ارزش هر سهم مشاهده کنند.

 


 

 

 

ثبت نام فوری خودرو سایپا | saipa.iranecar.com

 

نکات قابل توجه : جهت خرید خودرو ، متقاضیان بایستی پروفایل خود را تکمیل نموده ، نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور از سامانه فروش سایپا دریافت نماید.


 

سامانه دریافت برگه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی samt.tamin.ir

 

کارفرمایان محترم برای دریافت و پرداخت فیش حق بیمه تامین اجتماعی باید بعد از مراجعه به شعبه و بعد از تکمیل توافق نامه ، یک نام کاربری و رمز عبور در اختیار آن ها قرار می گیرد که با استفاده از آن می توانند به سامانه مراجعه کرده و فیش حق بیمه را دریافت نمایند . در ادامه به توضیحات کاملی در خصوص فیش حق بیمه تامین اجتماعی می پردازیم .


 

مشاهده وضعیت و استعلام سهام عدالت | samanese.ir

سهام عدالت سوالات زیادی برای مردم به وجود اورده است . سهام عدالت دغدغه بسیاری از مردم است . ازادسازی سهام عدالت باعث رشد این سهام شد . جزئیات جدید از نحوه مشاهده سهام عدالت را بخوانید .

 

منبع

  • محمد جواد کوشکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی