اخبار جدید ایران و جهات

جدیدترین اخبار ایران و جهان به صورت لحظه ای در سایت اخبار جدید

اخبار جدید ایران و جهات

جدیدترین اخبار ایران و جهان به صورت لحظه ای در سایت اخبار جدید

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

دانلود اپلیکیشن پلیس من | ثبت سرقت خودرو

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۴۸ ب.ظ

دانلود اپلیکیشن پلیس من | ثبت سرقت خودرو

دانلود اپلیکیشن پلیس من

دانلود اپلیکیشن اندروید پلیس من با لینک مستقیم

جهت نصب نسخه ios پلیس من به سایت رسمی مراجعه کنید

به نقل از وبلاگ لوکس بلاگ اخبار جدید ، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ نحوه ثبت اطلاعات خودروی مسروقه را در اپلیکشین “پلیس من” تشریح کرد.

سردار علیرضا لطفی با بیان اینکه یکی از راهکارهای پلیس برای هوشمندسازی، استفاده از نرم‌افزارهای مناسب برای کاهش فاصله وقوع تا کشف جرم و کاهش مراجعات مردمی به مقرهای انتظامی است، اظهار کرد: در همین رابطه پلیس آگاهی با همکاری فاوای نیروی انتظامی، اقدامات بسیار خوبی را انجام داد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: سال گذشته نرم‌افزار موبایلی با عنوان “پلیس من” رونمایی شد؛ یکی از بخشهای این نرم‌افزار موبایلی امکان ثبت سرقت خودرو در آن است.

وی تصریح کرد: شهروندان در وهله نخست برای دریافت این اپلیکیشن باید به سایت epolice.ir مراجعه و این نرم‌افزار را دریافت کنند، پس از دریافت و نصب این اپلیکیشن، باید تلفن‌همراه متعلق به نام خود را در آن وارد کنند البته کدملی نیز باید با شماره تلفن‌همراه لینک باشد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه شهروندان در حین نصب و استفاده از این اپلیکیشن نباید از vpn و فیلترشکن استفاده کنند، گفت: اگر شهروندان برای نصب این نرم‌افزار با مشکل مواجه شدند باید برای رفع مشکل به مراکز پلیس +10 مراجعه کنند؛ در مراکز پلیس +10 نیز این هماهنگی انجام شده تا مشکل برطرف شود.

جهت استعلام خلافی خودرو و موتور سیکلت کلیک کنید service.rahvar120.ir

لطفی بیان کرد: پس از نصب این نرم‌افزار اگر خدای ناکرده خودروی کاربر سرقت شود، می‌توانند در همان لحظه مسروقه بودن خودرو را در اپلیکیشن مذکور ثبت کنند، سپس سرقت خودروی مذکور در سیستم مسروقات پلیس سراسر کشور ثبت شده و باعث می‌شود از فرصت طلایی که بعضاً برای ثبت خودروهای مسروقه از دست می‌رفت، جلوگیری شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: مراجعات بعدی مالباخته به دستگاه‌های انتظامی نیز پس از ثبت مسروقه بودن خودرو، انجام می‌شود یعنی با انجام این کار به سرعت‌العمل در کشف خودروی مسروقه کمک خواهد شد.

منبع

  • محمد جواد کوشکی

زمانبندی واکسیناسیون کرونا در ایران اعلام شد

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۳۲ ق.ظ

به گزارش سایت اخبار جدید به نقل از دنیای اقتصادی

زمان بندی واکسیناسیون کرونا بر اساس ردیف شغلی و سنی در ایران مشخص شد.

 وزارت بهداشت از اسفند 99 تزریق واکسن کرونا به هم نوعان ایرانی را آغاز کرده و تا کنون اندکی از افراد توانسته اند این واکسن را دریافت کنند، به همین ترتیب زمان بندی واکسیناسیون کرونا بر اساس ردیف شغلی و سنی در ایران به شرح زیر اعلام شده است.

زمان‌بندی واکسیناسیون کرونا در ایران اعلام شد


جهت ثبت نام نوبت دهی تزریق واکسن کرونا کلیک کنید


فاز اول: حدود یک و نیم میلیون نفر

در فاز اول تزریق واکسن کرونا یعنی در اسفند 99 کارکنان مستقیم تغسیل متوفیان کووید 19، پرسنل آزمایشگاه‌های کووید و نمونه بردار‌ها و کارکنان خط اول حوزه بهداشت واکسینه شده اند.

کارکنان خط اول حوزه درمان و پزشکی، پرسنل عملیاتی اورژانسی کشور، مرکز نگهداری سالمندان، جانبازان و معلولین و کارکنان مراکز خدمات جامع سلامت روستایی از اسفند 99 تا فروردین 1400 واکسینه شده اند و سایر کارکنان بیمارستان‌های بستری کننده کووید 19 تاپایان اردیبهشت واکسینه خواهند شد که جمعا حدود یک و نیم میلیون نفر می‌شوند.

فاز دوم: حدود 12 میلیون نفر

در فاز دوم واکسیناسیون کرونا حدود 12 میلیون نفر واکسن را تزریق خواهند کرد.

واکسیناسیون گروه سنی بالای 80 سال از اردیبهشت تا خرداد 1400 را شامل می‌شود. همچنین در خرداد و تیرماه 1400 گروه‌های سنی 65 تا 79 سال واکسینه خواهند شد که اولویت در ابتدا با سنین بالاتر است. همچنین تا پایان تیر ماه افراد 16 تا 64 سال که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند واکسیناسیون خواهند شد.

در تیر و مرداد 1400 گروه‌های سنی 60 تا 64 سال واکسن را دریافت می کنند.

فاز سوم: حدود 4 میلیون نفر

گفتنی است که در فاز 4 واکسیناسیون کرونا حدود 4 میلیون نفر واکسن تزریق می‌کنند.

در مرداد و شهریور امسال ساکنان در زندان‌ها و مراکز تادیب، پرسنل پلیس، نظامیان و سربازان در پادگان ها، گرمخانه ها، کمپ‌های معتادین و مهاجرین، پرسنل بانک ها، حمل و نقل عمومی و آموزش واکسیناسیون می‌شوند و همین عمل در مرداد ماه برای معلمین و کارکنان مدارس انجام خواهد شد.

فاز چهارم: حدود 40 میلیون نفر (با کسر جمعیت فاز دوم)

گروه سنی 55 تا 59 سال در شهریور 1400 واکسینه می‌شوند و در مهر 1400 گروه‌های سنی 50 تا 54 سال و 45 تا 49 سال در اولویت دریافت واکسن خواهند بود.

در آبان 1400 هم گروه‌های سنی 30 تا 39 سال به ترتیب از سنین بالاتر واکسن را تزریق می‌کنند، همین عمل برای گروه سنی 25 تا 34 سال در آذر امسال انجام خواهد شد.

در دی 1400 هم گروه سنی 18 تا 24 سال واکسن را دریافت خواهند کرد.

  • محمد جواد کوشکی

معرفی سایت دیجی کالا در سایت های خارجی

جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۵۷ ق.ظ

دیجی‌کالا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور  است.دیجی کالا Digikala.com اینک در آستانه‌ی دهمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. در زمان خرید از دیجی کالا مطمئن خرید کنید . دیجی کالا مطمئن ترین فروشگاه اینترنتی ایران است . دیجی کالا همیشه همراه شما است

دیجی‌کالا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، اینک در آستانه‌ی دهمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.

دیجی کالا  «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» را سه اصل اولیه خود قرار داده است و کهسعی کرده همیشه به ان پایبند باشد.

دیجی‌کالا از نخستین روز تاسیس سعی کرده به سه اصل فوق پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است.

AndroidOnlineNewsImage

گستره‌ای به وسعت کالای دیجیتال (موبایل، تبلت و کتابخوان‌ها، لپ‌تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی، دوربین، صوتی و تصویری، ماشین‌های اداری و لوازم جانبی کالای دیجیتال)، لوازم خانگی (لوازم برقی، آشپزخانه، سرو و پذیرایی، دکوراتیو، خواب و حمام، شست‌وشو و نظافت و ابزار)، زیبایی و سلامت (عطر، لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، لوازم شخصی برقی، ساعت، زیورآلات، ابزار سلامت)، فرهنگ و هنر (کتاب و مجلات، لوازم‌تحریر، صنایع دستی، آلات موسیقی، موسیقی، فیلم، نرم افزار و بازی و محتوای آموزشی) و ورزش و سرگرمی (لوازم ورزشی، اسباب بازی، تجهیزات سفر و کفش ورزشی)؛ از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سونی، سامسونگ، ال‌جی، اچ‌پی، کانن، بوش، نایک، آدیداس، نیوا و … دیجی‌کالا، یک دهه پس از آغاز فعالیت، با داشتن مراکز توزیع در استان تهران، امکان تحویل کالا را به‌صورت رایگان (در مورد خریدهای بیش از صدهزارتومان) در همان روز ثبت سفارش فراهم کرده است.

AndroidOnlineNewsImage

فروشگاه دیجی‌کالا digikala بخشی به نام «پیشنهاد شگفت‌انگیز» دارد. در این بخش روزانه تعدادی کالا با تخفیف ویژه و با قیمتی کمتر از قیمت همیشگی خود، تنها به مدت ۲۴ ساعت عرضه می‌شوند. مشتریان می‌توانند در این مدت زمان محصولات پیشنهاد شگفت‌انگیز دیجی‌کالا را با تخفیف ویژه بخرند. این محصولات معمولا بر اساس نیاز روزانه مشتریان و با قیمت مناسب ارائه می‌شوند.

 

جهت ورود به سایت رسمی دیجی کالا Digikala.com اینجا کلیک کنید

 

در ادامه لیست سایت های خارجی که سایت دیجی کالا را معرفی کرده اند قرار گرفته است :

 

  1. معرفی سایت دیجی کالا در تلگراف
  2. سایت دیجی کالا در مون سایت
  3. ورود به سایت دیجی کالا از طریق سایت ژاپنی هاتنا
  4. سایت دیجی کالا در آمبلو ژاپنی
  5. معرفی دیجی کالا در سایت123
  • محمد جواد کوشکی

معرفی چند سایت خدماتی در سایت اخبار جدید

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۴۵ ب.ظ

همانطور که میدانید سایت اخبار جدید یک موتور جستجوگر هوشمند می باشد که جدیدترین اخبار را به صورت لحظه ای از منابع معتبر خبری مانند تجارت نیوز ، ورزش سه ، فارس نیوز ، تسنیم ، ایسنا و ... دریافت و در سایت با ذکر منبع منتشر می کند.اما در کنار اخبار صفحاتی برای معرفی خدمات دولتی و ... که اکثر مردم ایران با آنها سر و کار دارند هم معرفی شده است که در ادامه تعدادی از آنها را به شما نشان می دهیم.

ورود به سامانه بانکداری اینترنتی بانک پاسارگاد ib.bpi.ir

این خدمت به مشتری امکان می دهد از طریق برقراری ارتباط توسط اینترنت بتواند بسیاری از امور بانکی خود را انجام دهد. تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی در هر جای دنیا می توانید از خدمات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد بهره مند شوید.

 


 

ورود به سایت مفید آنلاین mofidonline.com

ورود به سایت مفید آنلاین online.mofidonline.com , آنلاین پلاس کارگزاری مفید, معاملات آنلاین در سایت مفید آنلاین کارگزاری مفید mofidonline.com

آموزش ثبت نام در کارگزاری مفید

 


 

 

ورود به پنل آگاه آنلاین online.agah.com

کارگزاری آگاه به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر و راحتی بیشتر کاربران خود اقدام به طراحی و ارائه برنامه ای به نام آسا تریدر یا همان آنلاین آگاه در نسخه های مختلف ( سایت ، تحت وب و اپلیکیشن ) به این افراد کرده است . با استفاده از این برنامه سرمایه گذاران می توانند به ثبت آنلاین انواع سفارش های خرید و فروش سهام در بازار سرمایه و سایر فعالیت های مربوط به این بازار بپردازند .

 


 

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته retirement.ir

جهت مشاهده در نرم افزار حقوق و دستمزد و پرسنلی و دریافت فیش فرهنگیان پس از مراجعه به سایت فیش حقوقی بازنشستگان به آدرس www1.retirement.ir/Fish_n/Default.aspx ، به صفحه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی وارد می شویم.

 


 

 

استعلام خلافی خودرو و پرداخت جرایم خودرو rahvar120

 

مطمئنا پیش از این‌که بخواهید خلافی خودروی خود را پرداخت کنید، باید از میزان آن مطلع شوید یا به اصطلاح استعلام خلافی خودرو انجام دهید. اگر علاقمندید تا با انواع روش‌های استعلام خلافی خودرو و پرداخت خلافی خودرو آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

 


 

 

پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک مهر اقتصاد vas.mebank.ir

چنانچه پیام‌هایی نظیر «کارت نامعتبر است»، «رمز اشتباه است» و یا «موجودی کافی نیست» را دریافت نمودید، به بانک صادر کننده کارت مراجعه کنید.

 

اگر وجه از حساب شما کسر شد ولی کد رهگیری برایتان ارسال نشد وجه پرداختی حداکثر تا 24 ساعت آینده به حساب شما برگشت داده می شود همچنین جهت پیگیری می توانید با شماره 02127312731 تماس حاصل فرمایید.

پشتیبانی فنی (مرکز تماس مهر): 0218989

پشتیبانی کسر اقساط: 0218989

 


 

 

سامانه ثبت نام واکسن کرونا salamat.gov.ir

 

از هفته آینده افراد می توانند به آدرس salamat.gov.ir مراجعه کرده و اسم خود را ثبت کنند.سپس در پیامکی اطلاع داده می شود که در کدام فاز واکسیناسیون قرار دارند.


 

ثبت نام در سامانه ثنا جهت ابلاغیه الکترونیکی قضایی adliran.ir

 

به موجب این تصمیم در حال حاضر تمامی امور مربوط به ابلاغ اوراق قضایی دادگاه ، صرفا از طریق سامانه ابلاغ الکترونیکی تحت عنوان ” سامانه ثنا ” صورت می پذیرد و دیگر هیچ گونه ابلاغیه ای به صورت فیزیکی درب منزل اشخاص فرستاده نمی شود ، لذا به منظور مشاهده ابلاغیه دادگاه ، باید نخست ثبت نام کرده و سپس اقدام به مشاهده آن نمود .


ثبت نام در سامانه کد یکتا مسکن amlak.mrud.ir

 

سامانه ملی کد یکتا املاک و اسکان کشور با آدرس amlak.mrud.ir جهت دریافت خوداظهاری اطلاعات مالکیت و سکونت توسط وزارت راه و شهرسازی طراحی شده و دارای اعتبار است.


 

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو | esale.ikco.ir

 

سایت ثبت نام ایران خودرو نیز به نحوی برنامه نویسی شده که محصولات میان جامعه مصرف کننده توزیع شده و کسانی موفق به ثبت نام خودرو شوند که صرفا نیازمند خودروی شخصی بوده و مصرف کننده واقعی هستند.


 

مشاهده پنل و صورتحساب سهام عدالت | panel.sahamedalat.ir

 

براین اساس مشمولان سهام عدالت با مراجعه به آدرس اینترنتی panel.sahamedalat.ir با درج کدملی دارایی سهام عدالت را می‌توان مشاهده کرد و سهامداران می توانند جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت خود را به تفکیک شرکتهای بورسی و تعداد و ارزش هر سهم مشاهده کنند.

 


 

 

 

ثبت نام فوری خودرو سایپا | saipa.iranecar.com

 

نکات قابل توجه : جهت خرید خودرو ، متقاضیان بایستی پروفایل خود را تکمیل نموده ، نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور از سامانه فروش سایپا دریافت نماید.


 

سامانه دریافت برگه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی samt.tamin.ir

 

کارفرمایان محترم برای دریافت و پرداخت فیش حق بیمه تامین اجتماعی باید بعد از مراجعه به شعبه و بعد از تکمیل توافق نامه ، یک نام کاربری و رمز عبور در اختیار آن ها قرار می گیرد که با استفاده از آن می توانند به سامانه مراجعه کرده و فیش حق بیمه را دریافت نمایند . در ادامه به توضیحات کاملی در خصوص فیش حق بیمه تامین اجتماعی می پردازیم .


 

مشاهده وضعیت و استعلام سهام عدالت | samanese.ir

سهام عدالت سوالات زیادی برای مردم به وجود اورده است . سهام عدالت دغدغه بسیاری از مردم است . ازادسازی سهام عدالت باعث رشد این سهام شد . جزئیات جدید از نحوه مشاهده سهام عدالت را بخوانید .

 

منبع

  • محمد جواد کوشکی

بهترین مقالات معرفی سایت اخبار جدید

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۱۹ ب.ظ

نکته‌ مهم دیگری که باید در انتخاب یک سایت مرجع خبری مدنظر قرار دهید پوشش کامل اخبار است. برخی از سایت‌ها فقط اخبار ایران را پوشش می‌دهند و برخی دیگر درباره‌ی اخبار جدید ایران و جهان خبر منتشر می‌کنند. همچنین برخی از سایت‌ها ممکن است فقط به اخبار سیاسی توجه نشان دهند و این در حالی است که شما مایلید اخبار جدید ورزشی یا اخباری در زمینه‌ی فرهنگ، حوادث، جامعه، آخرین اخبار خودرو و سایر زمینه‌ها را نیز مطالعه کنید؛ بنابراین جامعیت خبری سایتی که می‌خواهید انتخاب کنید، اهمیت زیادی دارد.

همچنین در سایت اخبار جدید دسترسی به سایت ها و خدمات دولتی نیز وجود دارد که به همراه آموزش های کامل در اختیار کاربران قرار می گیرد.

 

مهمترین اخبار خبرگزاری ها را در اخبار جدید یکجا بخوانید!

 

اخبار لحظه‌ای همیشه جذاب‌تر از سایر اخبار به نظر می‌رسند؛ به ویژه آن که اطلاع از اخبار برای کسب و کار یا زندگی شما اهمیت استراتژیک داشته باشد.

 

اخبار کسب و کار یا زندگی شما اهمیت استراتژیک دارد

 

جدیدترین اخبار ایران و جهان در یک سایت

 

معرفی سایت اخبار جدید در جام جم آنلاین

 

تسنیم نیوز موتور جستجوی اخبار جدید را معرفی می کند

 

اخبار لحظه ای ایران و جهان در سایت اخبار جدید

 

معرفی سایت اخبار جدید در نمناک

 

جدیدترین اخبار ایران و جهان

 

سایت اخبار جدید در افکارنیوز

 

رجانیوز هم اخبار جدید را معرفی کرده است

 

منبع

  • محمد جواد کوشکی

ورود به سایت واتساپ وب web.whatsapp.com

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۸:۵۲ ق.ظ

ورود به سایت واتساپ وب web.whatsapp.com

ورود به سایت واتساپ وب web.whatsapp.com

واتس‌اپ، پیام‌رسانی که بیش از یک میلیارد کاربر دارد و به عنوان محبوب‌ترین پیام‌رسان دنیا شناخته می‌شود. برنامه‌ای که به شما امکان ارسال پیام و تماس از طریق اینترنت را فراهم کرده تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. اپلیکیشن واتساپ به راحتی در گوشی‌های موبایل نصب شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آموزش نحوه راه‌اندازی واتس‌اپ تحت وب

واتس‌اپ تحت وب از طریق تمامی مرورگرها قابل استفاده است و کارکردن با آن بسیار راحت است. برای فعال‌سازی این امکان لازم است چند مرحله کوچک را پشت سر بگذارید که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

مرحله اول: ورود به وب‌سایت واتس‌اپ

 

آموزش راه اندازی واتس‌اپ تخت وب
تصویر بخش راه اندازی واتس اپ وب

ابتدا از طریق یک مرورگر به صفحه واتس‌اپ تحت وب بروید. همانطور که مشاهده می‌کنید، در این صفحه یک QR code بزرگ وجود دارد. شما باید با استفاده از دوربین تلفن همراه خود این کد را شناسایی کرده و اجازه دسترسی به واتس‌اپ از طریق وب سایت را صادر کنید. برای انجام این کار مرحله بعدی را طی کنید.

مرحله دوم: رفتن به بخش QR code با تلفن همراه

 

واتس‌اپ تحت وب

فرقی ندارد که تلفن همراه شما از چه سیستم‌عاملی استفاده می‌کند. Ios، android یا با هر نوع سیستم عاملی دیگری می‌توانید واتس‌اپ تحت وب را با شناسایی کد QR در وب‌سایت این پیام‌رسان استفاده کنید.

برای انجام این کار ابتدا اپلیکیشن واتس‌اپ را در گوشی خود باز کنید. از طریق سه نقطه سمت راست، بالای صفحه منوی واتس‌اپ قابل مشاهده است.  از طریق این منو روی آیکون WhatsApp Web کلیک کنید.

مرحله سه: اسکن QR code از طریق دوربین موبایل

اگر در این مرحله از شما درخواست دسترسی به دوربین شما خواسته شد، آن را تایید کنید. چراکه برای خواندن کد باید از دوربین موبایل خود استفاده کنید.

 

واتس‌اپ تحت وب

گوشی موبایل خود را روی کد QR نگه دارید تا شناسایی شود. بهتر است گزینه Keep me signed in را انتخاب کنید تا لازم نباشد این فرآیند را برای هر بار ورود مجدد به واتس‌اپ تحت وب طی کنید. پس از شناسایی کد توسط دوربین، شما وارد اکانت واتس‌اپ خود خواهید شد.

آیا امکان استفاده از واتس‌اپ بدون گوشی ممکن است؟

جواب این سوال هم بله و هم خیر است! واقعیت این است که واتس‌اپ به صورت رسمی هیچ راهکاری برای چنین شرایطی ارائه نداده. شما برای دسترسی به واتس‌اپ باید اپلیکیشن این پیام‌رسان را داشته باشید. همانطور هم که مشاهده کردید، برای دسترسی به نسخه وب نیز موبایل لازم است. اما راهکارهای فرعی برای داشتن واتس‌اپ بدون گوشی موبایل وجود دارد.

برای داشتن واتس‌اپ بدون گوشی باید از نرم‌افزارهای شبیه‌ساز اندروید در بستر ویندوز استفاده کنید. مهم‌ترین نرم‌افزارهای شبیه‌ساز blue stack، MEmu و remix است که در بستر اینترنت قابل تهیه هستند. پس از نصب این نرم‌افزارها می‌توانید واتس‌اپ موبایل را شبیه‌سازی کنید اما به یاد داشته باشید که همچنان یک تلفن همراه برای دربافت پیامک واتساپ نیاز خواهید داشت.

نصب نرم افزار واتس اپ برای کامپیوتر

در کنار واتس‌اپ تحت وب، امکان استفاده از نرم‌افزار واتس‌اپ برای کامپیوترها نیز وجود دارد. برای استفاده از آن کافی است ابتدا این نرم‌افزار را از وب‌سایت واتس‌اپ دانلود کنید. سپس تمامی مراحل راه‌اندازی آن، مشابه واتس‌اپ تحت وبی است که در این مقاله آموزش داده شد.

چرا واتس اپ وب با آی پی ایران در دسترس نیست؟

به تازگی مشکلی برای کاربران واتس اپ وب در ایران پیش آمده و باعث شکایت آن‌ها از این پیام رسان شده است. واتس اپ وب دیگر با آی پی ایران در دسترس نیست و برای استفاده از آن باید آی پی را تغییر داد (از فیلترشکن استفاده کرد!)

این اتفاق به دلیل یک مشکل داخلی نیست؛ بلکه به دلیل جابه‌جایی سرورهای واتس اپ رخ داده است. همانطور که می‌دانید واتس اپ یکی از زیرمجموعه‌های فیسبوک است و به تازگی، سرورهای واتس اپ وب به فیسبوک منتقل شده‌اند و همین تغییر، دلیل از دسترس خارج شدن واتس اپ وب است.

با یک مثال می‌توانیم موضوع را بهتر شرح بدهیم: اطلاعات واتساپ وب درون قلعه‌ای قرار دارد که متعلق به فیسبوک است. دسترسی به فیسبوک با آی پی ایران نیز برای ما امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل به واتساپ وب هم دسترسی نداریم.

نکته دیگر این است که انتقال سرورهای واتس اپ احتمالا به نسخه وب آن ختم نمی‌شود و احتمالا سرورهای نسخه موبایل آن نیز به فیسبوک انتقال پیدا کند. در نتیجه، ممکن است در آینده نزدیک بدون تغییر آی پی به طور کلی به این پیام رسان دسترسی نداشته باشیم!

سوالات متداول درباره واتس اپ وب (WhatsApp Web)

چگونه واتس‌اپ را روی ویندوز نصب کنیم؟

کافی است به وب‌سایت واتس‌اپ بروید و نرم افزار واتس‌اپ را برای ویندوز نصب کنید. برای دریافت لینک و راهنمایی بیشتر کلیک کنید.

آیا استفاده از واتس‌اپ کامپیوتر بدون گوشی موبایل ممکن است؟

واتس‌اپ به صورت رسمی هیچ امکانی برای دسترسی به این پیام‌رسان بدون دسترسی به گوشی را فراهم نکرده است.

آیا استفاده از اکانت گوگل در واتساپ ممکن است؟

بله، از اکانت گوگل برای بک آپ گرفتن از اطلاعات واتس‌اپ استفاده می‌شود.

نحوه راه‌اندازی واتس‌اپ تحت وب چگونه است؟

کافی است وارد وب‌سایت یا نرم‌افزار واتس‌اپ شده و از طریق اسکن کردن QR Code وارد اکانت خود شوید. راهنمایی کامل راه اندازی واتس اپ وب را در این مقاله بخوانید

  • محمد جواد کوشکی

سامانه ثبت نام واکسن کرونا salamat.gov.ir

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۳۲ ق.ظ

جهت ثبت نام نوبت دهی تزریق واکسن کرونا کلیک کنید

سامانه ثبت نام واکسن کرونا salamat.gov.ir

چگونه برای تزریق واکسن کرونا ثبت نام کنیم؟

سخنگوی ستاد کرونا : 

از هفته آینده افراد می توانند به آدرس salamat.gov.ir مراجعه کرده و اسم خود را ثبت کنند.سپس در پیامکی اطلاع داده می شود که در کدام فاز واکسیناسیون قرار دارند.

هنگام رسیدن نوبت واکسیناسیون با پیامک دعوت می شوند.

 

  • محمد جواد کوشکی