اخبار جدید ایران و جهات

جدیدترین اخبار ایران و جهان به صورت لحظه ای در سایت اخبار جدید

اخبار جدید ایران و جهات

جدیدترین اخبار ایران و جهان به صورت لحظه ای در سایت اخبار جدید

هیوندای شرکت خوشه‌ای کره‌ای چندملیتی بود، که در سال ۱۹۴۷ توسط چانگ جو-یانگ، در قالب یک شرکت ساختمانی، در شهر سئول راه‌‌اندازی شد.

شرکت هیوندای از سال ۱۹۵۴ شروع به توسعه و گسترش در دیگر زمینه‌های صنعتی کرد، که در پایان مجموعهٔ هیوندای تبدیل به بزرگترین شرکت زنجیره‌ای کرهٔ جنوبی شد.

معروف‌ترین زیرمجموعه هیوندای، گروه هیوندای موتور است، که به‌عنوان سومین تولیدکنندهٔ خودرو در جهان شناخته می‌شود. صنایع سنگین هیوندای نیز بزرگ‌ترین تولیدکنندهٔ کشتی در جهان به‌شمار می‌آید. شرکت هیوندای امروزه به بخش‌های مختلفی چون هیوندای کورپوریشن، هیوندای موتور، هیوندای موبیس، هیوندای استیل، مهندسی و ساخت‌وساز هیوندای و … تفکیک شده‌است. واژهٔ هیوندای در زبان کره‌ای به معنی «تازه» می‌باشد.

شما بعد از خرید هر نوع از مدل خودروی هیوندای حتما نیاز به یک تامین کننده لوازم یدکی هیوندای برای اتومبیل خود نیاز دارید . یکی از تامین کنندگان قطعات هیوندای ، فروشگاه هیوندای مرکزی میباشد که با کیفیت ترین قطعات را به مشتریان خود ارائه میدهد . قطعاتی که توسط هیوندای مرکزی ارائه میشود همگی دارای برچسب اصلت جنیون پارتا میباشد و به صورت وارداتی در بازار ارائه میشود .

لوازم یدکی هیوندای

باید بدانید که گروه خودروسازی هیوندای از بزرگترین تولید کنندگان خودرو در کشور کره جنوبی میباشد و همچنین خودروسازی هیوندای از لحاظ تعداد تولید و کیفیت خودرو در مقام چهارم جهانی قرار دارد . این قول خودروسازی دارای ۵ هزار نماینده و بیشتر در سطح دنیا میباشد ، که در ایران بیشتر شرکت روی به واردات لوازم یدکی هیوندای کرده اند .

جالب باید برای شما اگر بدانید که کمپانی خودروسازی هیوندای در پنجاه سال یعنی نیم قرن ، این چنین پیشرفتی کرده است و توانسته کیفیت خودرو های خود را در دل جهانیان جا دهد . این پیشرفت باعث شده نگاه ویزه ای به این خودرو سازی در چشم عام شود و خیلی ها روی این برند سرمایه گذاری کنند و همچنین این برند خودروسازی کار خود را روی موتور های بنزینی کم ضرر ، موتور های سوختنی هیدروژنی و برقی آغاز کرده است که مردمان کره زمین کمتر با آلودگی هوا درگیر باشند و بتواند از هوای آزاد لذت کافی را ببرند . کمپانی هیوندای در اوایل سال ۲۰۱۶ خودروی تمام برقی خود را با سه پیشرانه قدرتمند یعنی IONIQ معرفی کرد.

از دلایل پیشرفت هیوندای موتور این است که ، دائما در حال بروزرسانی لوازم یدکی هیوندای هستند و خودروهای خود را به صورت مرتب آپدیت میکنند . یکی از نکاتی که میتواند جالب باشد این است که در سال ۲۰۰۴ ، سرکت هیوندای اولین خودروی هیبریدی خود برای جهانیان رونمایی کرد و فقط کافی بود دو سال بعد از رونمایی خودروی هیبریدی بگذرد که اولین نسل و مدل از وسایل نقلیه را که با سوخت هیدروژن کار میکند برای جهانیان رونمایی کند و در خط تولید آن را راه اندازی کند .

چرا خودروی هیوندای بخریم ؟

خودروی هیوندای یکی از بهترین مارک های جهان خودرو است که لوازم یدکی هیوندای به راحتی پیدا میشود . در لیست زیر میتوانید قسمتی مزایای این خودرو را ببینید

  • دارای قیمت عالی و متوسط
  • کانسپت قابل اطمینان
  • کیفیت بالا در بدنه
  • کیف فنی بالا
  • قدرت عالی موتور

یکی از ویژگی های هیجان انگیز خودروی جدیدهیوندای ، سیستم مسئولیت رانندگی است که دارای نیروی ترمز ویژه و ثبات جهت ترمز است که در هنگام رانندگی در سر بالایی و سرازیری میتواند خیلی به راننده کمک کند . همنین سیستم ترمز خودروی جدید هیوندای در سیستم پیشرفته ABS و tcs میباشد

قطعات یدکی هیوندای در کدام کشور ها ساخته میشود ؟

تولید لوازم یدکی اورجینال و اصل هیوندای در کشور سازنده این خودرو یعنی کره جنوبی میباشد . که توانسته علاوه بر تولید تیراژ بالای خودروی هیوندا ، در تولید لوازم جانبی هیوندای هم پیشتاز باشد . البته کشور چین هم دستی بر تولید قطعات هیوندای دارد که در درجه کیفیت های مختلفی به کشور های آسیایی و اروپایی صادر میشود 

محبوبیت خودروی هیوندای در بازار جهانی چقدر است ؟

یکی از نظرسنجی هایی که برای خودرو در بازار جهانی قرار میگیرد ، نظرسنجی whatCar است که در سال ۲۰۱۹ شرکت خودروسازی هیوندای توانست با درصد ۹۵٫۷ ، نگاه مشتریان را به خود جلب کند و جز ۱۰ بهترین خودروساز جهانی با لوازم یدکی و قطعات اورجینال هیوندای قرار گیرد.

  • محمد جواد کوشکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی