اخبار جدید ایران و جهات

جدیدترین اخبار ایران و جهان به صورت لحظه ای در سایت اخبار جدید

اخبار جدید ایران و جهات

جدیدترین اخبار ایران و جهان به صورت لحظه ای در سایت اخبار جدید

چگونه تور ارزان مشهد خرید کنیم؟

برای رزرو تور مشهد ارزان، با یک سرچ ساده و با فیلتر موجود در بالای سایت با عنوان " مشاهده ارزان ترین تورهای مشهد "  می توانید تمامی تورهای موجود را مشاهده کنید. با اعمال این فیلتر تور مشهد ارزان به ترتیب قیمت، از ارزان‌ترین تا گران‌ترین به نمایش در می‌آید. حتی اگر تور با پرواز یا هتل مورد نظر را نیافتید، کافیست تنها با یک تماس، از کانترهای پشتیبانی تور مشهد راهنمایی بگیرید تا بهترین تور مشهد را با توجه به شرایط شما، پیشنهاد دهند. به طور معمول تور مشهد از تهران در فصولی از سال شامل تخفیف های خوبی است. 

تورهای مشهد از تنوع بسیاری برخوردار هستند و به لحاظ نوع هتل و نوع پرواز و حتی مدت اقامت گزینه های زیادی را برای انتخاب پیش روی شما می گذارند. به همین دلیل برای رزرو تور مشهد ابتدا موارد زیر را مورد توجه قرار بدهید:

- هتل مشهد

- پرواز مشهد و تاریخ حرکت

- مدت اقامت در مشهد

پس از انتخاب موارد فوق از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت با پشتیبانی تور مشهد تماس بگیرید تا عملیات رزرو تور انجام شود.

 

چگونه به تورگردان اعتماد کنیم؟

مسئولان فروشِ تورگردان با هدف اعتمادسازی مشتریان هنگام پرداخت تور مسافرتی تنها با دریافت 70 تا 80 درصد از جمعِ مبلغ کلی تور، پکیج خریداری شده را رزرو می کنند. پس از پرداختِ اولیه‌ی مسافر، واچرِ هتل و پرواز رفت برای مسافر ارسال می شود. با این حال رسید پرواز برگشت تا زمانی که مسافر تصفیه کامل انجام دهد به امانت دست تورگردان می ماند.

 

تور زمینی مشهد یا تور هوایی مشهد ؟

 

تورگردان برای تور مشهد از مبدا تمامی شهرها با بهترین هتل ها کار می کند و می توانید تور مشهد زمینی و تور مشهد هوایی ارزان را با بهترین ایرلاین ها و قطارها با کمترین قیمت خرید کنید.

تور هوایی مشهد هر روزه با بهترین ایرلاین ها برگزار میگردد و در این تور شما میتوانید بسته به شرایط خود از نظر زمان و هزینه ، هواپیمایی که میخواهید از بین تمامی ایرلاین های موجود انتخاب نمایید .

پکیج تورهای زمینی مشهد به دو صورت پکیج های تور زمینی اقتصادی که با قطارهای3 ستاره تا 5 ستاره رجا برگزار می گردد و تور زمینی لوکس مشهد که با قطارهای 5 ستاره فدک انجام می شود ، در سایت قابل خرید می باشد و در هر دو این پکیج ها در صورت خواست مسافر در طی مسیر در قطار نیز از مسافرین عزیز پذیرایی به عمل خواهد آمد.

باید دقت داشت در روزهای معمولی از ماه که اعیاد و یا تعطیلی خاصب نباشد، معمولا سفر زمینی به مشهد مقرون به صرفه تر از سفر هوایی تمام خواهد شد اما در کنار این مزیت بزرگ ، مسافرین تور زمینی می دانند که زمان بیشتری از مبدا خود تا شهر مشهد را باید در قطار بگذرانند در صورتیکه در تور مشهد با هواپیما از هر شهری تا مشهد نهایتا 2 ساعت و نیم مسیر هوایی باید طی شود.

 

 

تور ارزان مشهد

 از 1800000 تومان

تور مشهد تخفیف خورده

 تا 70 درصد

تور لحظه آخری مشهد

 نرخ روز

تور رفت و برگشت مشهد

 خدمات گردشگری

 

 

چرا خانم ها و آقایانی که محرمِ شرعی نیستند، نمی توانند در هتل‌های مشهد اقامت کنند؟

قانون هتل های مشهد این است که بدون محرمیت، زوج ها را پذیرش نمی کنند. خانم ها و آقایانی  که عقد رسمی‌شان در شناسنامه ثبت نشده، باید صیغه نامه با مهر برجسته ارائه کنند. 

 

چرا نمی توانم در سایت تور مشهد را آنلاین خرید کنم؟

نرخی که روی سایت های خدمات مسافرتی قرار گرفته است باید مدام به روز شود و این در حالی است که قیمت هایی که کاربرانِ عزیز مشاهده می کنند به روز نیست. در واقع فروشندگان هنگام رزروِ تور قیمت های جدید را استعلام می گیرند. در بسیاری اوقات نرخ ها در عرض 2 دقیقه تغییر می کند یا اینکه پرواز یا هتل تکمیل ظرفیت می شود و باید پرواز و هتل جدید را جایگزین نمود.

به علاوه رزرو همزمان پرواز و هتل برای مسافران سخت است و عموما با مشکلات و خطاهایی مواجه می شود. برای اینکه مسافر در انتخاب هتل، پرواز و تعداد روزهای اقامت حق انتخاب بیشتری داشته و گزینه های متنوعی پیش رویش باشد بهترین راه ارتباط با کارشناسان فروش به صورت تلفنی است.

قیمت تور مشهد با توجه به تعداد مسافرین چه تغییری میکند؟

در ابتدا باید دید هتل مدنظر شما برای اقامت در تور مشهد، کدام هتل است و اتاق های آن هتل حداکثر چندنفر را در یک اتاق پذیرش میکنند. برای مثال اگر 4 نفر باشید بهتر است به چه شکل اتاق رزرو نمایید تا ارزان ترین قیمت تور مشهد را دریافت کنید ؟ آیا اتاق چهار تخته ارزانتر از اتاق دو تخته است ؟

اگر تعداد مسافران 4 نفر باشد، به صرفه تر آن است که اتاق چهار تخته رزرو کنند و نه دو اتاق دبل یا توئین. اتاق های دبل تخت دو نفره به هم چسبیده است و در اتاق های توئین دو تخت یک نفره جدا از هم قرار دارد. رزرو دو اتاق دو نفره به لحاظ قیمت از اتاق چهار نفره بالاتر می شود چرا که در اتاق چهار تخته هزینه اتاق تقسیم به 4 می شود و برای هر نفر به صرفه تر است.

 

اقامت یک نفره در هتل های تور مشهد

بسیاری از هتل های مشهد از اتاق یک تخت و یک نفره برخوردار هستند . اقامت افرادی که به تنهایی سفر می کنند در هتل هایی که اتاق یک تخت نداشته باشند به صرفه نیست چون باید اتاق دو تخته رزرو کنند و هزینه دو نفر را برای اتاق پرداخت نمایند. توصیه می شود این قبیل افراد برای کاستن از هزینه ها ، هتل هایی که از اتاق یک تخت برخوردار می باشند مانند هتل درویشی مشهد 5 ستاره لوکس ، هتل الماس ، هتل قصر طلایی و بسیاری دیگر را انتخاب نمایند.

 

نرخ کودک در تور مشهد

در تور مشهد کودک زیر 5 سال هزینه هتل ندارد. در پرواز اگر بلیط چارتر باشد باید هزینه یک فرد بزرگسال را پرداخت کند و اگر سیستمی باشد کمی از مبلغ بزرگسال کمتر خواهد بود. این تخفیف از مسیرهای مختلف به مشهد متفاوت است.

برای نوزاد هزینه پرواز و هتل دریافت نمی شود ولی در گیت فرودگاه حق بیمه ای برای وی دریافت می شود که برای رفت و برگشت زیر 500.000 تومان است.

 

تفاوت هتل چهار ستاره تاپ با چهارستاره معمولی در تور مشهد چیست؟

نوع سرویس دهی و خدمات دهی در هتل های تاپ، برتر از هتل های معمولی است. هتل چهارستاره تاپ تفاوت چندانی با هتل های پنج ستاره ندارد برای مثال تنها تفاوت آن با هتل 5 ستاره نداشتن استخر است و خدماتی از این قبیل می باشد. برای مثال هتل رزر درویشی مشهد یک هتل سه ستاره تاپ است چرا که خدمات و امکانات آن در حد 4 ستاره است. کیفیت صبحانه هتل های 2 ستاره تا 5 ستاره متفاوت می باشد و  تورگردان مسئولیتی در قبال آن به عهده نمی گیرد. کانترهای تور ما تنها می توانند پیش از رزرو هتل درباره کیفیت غذای هر هتل به مسافران مشاوره دهند. برای این منظور باید تور با هتل مورد نظر را در سایت سرچ کرده و نظرات کاربرانی را که قبلا در آن هتل اقامت داشته اند بررسی نمایید.

 

تور هتل فولبرد و هافبرد به چه معناست؟

هتل فولبرد به این معناست که با هزینه ای که برای هر نفر پرداخت می شود، علاوه بر صبحانه رایگان، وعده نهار و شام رایگان نیز ارائه می شود. بعضی هتل ها علاوه بر صبحانه تنها وعده نهار یا شام (یکی از دو وعده) را ارائه می کنند که به رزرو این هتل ها به اصطلاح رزرو تور مشهد هافبرد می گویند.

 

تور اقساطی مشهد چه معایبی دارد؟

شرکت مسافرتی تورگردان به مشتریانش تور اقساطی ارائه نمی کند. دلیلش این است که قیمت پرواز و هتل ها به صورت لحظه ای در حال تغییر است. نرخ تور ممکن است در لحظه کمتر یا بیشتر شود. باید خاطر نشان کرد که شرایط قسطی نه برای تورگردان و نه برای مسافران به دلیل پرداخت قیمت اضافی به صرفه نیست.

 

معرفی تور زیارتی مشهد از مبادی مختلف

 

اولین دلیل برای انتخاب تور مشهد زیارت است. بارگاه امام هشتم شیعیان، امام رضا (ع)، سده هاست که علاقمندان شیعه و سایر ادیان و مذاهب را شیفته خود کرده است. این موضوع سبب شده مشهد پایتخت معنوی جهان اسلام نامیده شود و سالانه نزیک به 30 میلیون نفر از آن بازدید کنند. در این حرم منور علاوه بر صحن ها و رواق های متعدد برای تسهیل امر زیارت، امکانات رفاهی و فرهنگی زیادی مثل کتابخانه، شهر بازی کودکان، مراکز مشاوره خانواده و دارالقرآن به صورت رایگان ارائه می شود تا شما مسافران عزیز زیارتی پربار و سرشار از معنویت را تجربه کنید.

 

تور مشهد دسترسی به این شهر را برای علاقمندان به این سفر معنوی راحت کرده است. موتور جستجوی تور به شما این امکان را می دهد تا به راحتی بلیط رفت و برگشت، محل اقامت و حتی منوی غذایی سفرتان را به صورت آنلاین انتخاب کنید. نیازی به ارتباط برقرار کردن با آژانس های متعدد نیست، تنها از طریق یک سایت مثل سایت تورگردان می توانید انواع تورهای مشهد را بر اساس قیمت و نوع خدمات و امکانات انتخاب کنید. بدون هیچ دغدغه و نگرانی، تنها به اقامتی آرام، دلنشین و روزهایی خوب در شهر مقدس مشهد بیندیشید. 

این سفر در کنار زیارت، جاذبه ها و دیدنی های شایسته ای دارد. اگر از خرید کردن و شکم کردی در بهترین رستوران های کشور بگذریم، می توان با رفتن به خانه ها تاریخی، موزه ها، پارک های آبی، باغ های گیاهشناسی و پارک های جنگلی، ییلاقات، پردیس های سینمایی و سایر جاهای دیدنی مشهد سفری متفاوت را برای خود و خانواده رقم زد. زیارتتان مقبول، سیاحتتان به کام .

 

مسیرهای ارتباطی تور مشهد

تور مشهد از مسیرهای متفاوتی در دسترس گردشگران و زائران است. هموطنان عزیز می توانند از راه های جاده ای، خطوط ریلی یا از طریق هواپیما به این شهر سفر کنند. قیمت بلیط مشهد بسته به اینکه چه وسیله نقلیه ای را انتخاب کرده باشید متفاوت است. فاصله مشهد تهران 893 کیومتر برابر با 8 ساعت و 48 دقیقه است. مسیر هوایی تهران مشهد یک ساعت و 25 دقیقه و همین مسیر با قطار از مسیر سمنان حدود 9 ساعت است. البته این مدت زمان با قطارهای سریع السیر کمتر می شود. تور هوایی مشهد از اصفهان 833 کیلومتر برابر با 1 ساعت و 36 دقیقه است. مسیر مشهد اصفهان با قطار حدود 18 ساعت طول می کشد. فاصله مشهد شیراز 1347 کیلومتر و حدود 14 ساعت و 33 دقیقه است. مسیر شیراز به مشهد با قطار 24 ساعت برابر با یک روز تمام طول می کشد ولی خوشبختانه با توقف در ایستگاه هایی مثل فریمان، تربت حیدریه، اردغان، شهررضا و مرودشت حال و هوای متفاوتی پیدا می کند. اگر مسیر هوایی مشهد شیراز را انتخاب کنید تنها یک ساعت و 44 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله مشهد با بعضی شهرهای پر تردد از این قرار است: فاصله میان مشهد تبریز 1511 کیلومتر برابر با 14 ساعت و 15 دقیقه. فاصله مشهد تا اهواز 1621 کیلومتر برابر با 15 ساعت و 36 دقیقه. فاصله مشهد بیرجند 493 کیلومتر معادل 4 ساعت و 53 دقیقه. فاصله مشهد تا بندرعباس 1397 کیلومتر برابر با 14 ساعت و 36 دقیقه.

در تورگردان، تور مشهد از مبادی مختلف قابل رزرو است و گردشگران می توانند از شهر خودشان اقدام به رزرو تور مشهد کنند. به عنوان مثال می توانید: تور مشهد از تهران، تور مشهد از کرمانشاه، تور مشهد از اصفهان و یزد و ... را به راحتی رزرو کنید. کافی است با ما تماس بگیرید.

 

هتل ها در تور مشهد

ورود سالانه نزدیک به سی میلیون گردشگر و زائر به مشهد موجب شده تدابیر زیادی برای اقامت و استقرار این مسافران اندیشیده شود. مراکز اقامتی مشهد مشتمل بر هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمانسراها و زائرسراهای سازمانی و خانه ها است. در این میان هتل های نزدیک به حرم بیش از همه طرفدار دارند. هتل های مشهد در انواع 1 ستاره تا پنج ستاره و هتل آپارتمان های نزدیک به حرم و در سایر نقاط مهم و گردشگری شهر مشهد احداث شده اند. مهمترین هتل های پنج ستاره مشهد هتل مجلل درویشی، هتل بین المللی قصر و هتل قصر طلایی در خیابان امام رضا مشهد و در سمت ورودی های باب الجواد و باب الرضا هستند. هتل هایی مثل هتل های هما 1 و هما 2 در خیابان احمدآباد و بلوار خیام، هتل پردیسان در بزرگراه کلانتری، هتل مدینه الرضا در خیابان شیرازی(بالا سر حضرت)، هتل سی نور، هتل پدیده شاندیز و غیره چند نمونه از هتل های پنج ستاره مشهد به شمار می آیند. ما در مقاله "مقایسه هتل درویشی، هتل قصر و قصر طلایی در مشهد" به بررسی و مقایسه هتل های پنج ستاره پرداخته ایم که جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید آن را مطالعه نمایید.

هتل های چهارستاره مشهد از قبیل هتل کیانا (سه دقیقه تا حرم)، هتل عماد (7 دقیقه تا حرم)، هتل تارا ( 10 دقیقه تا حرم)، هتل الماس 1، هتل جواهر شرق مشهد، هتل الغدیر، هتل جواد مشهد و... می باشند. در اطراف حرم هتل های دو ستاره نیز با امکانات خوب اقامتی و رفاهی وجود دارد. مهمترین هتل های دو ستاره مشهد، هتل جواهری، هتل مرمر، هتل آریا، هتل کوثر، هتل هرند، هتل پارسه، هتل المپیا، هتل فجر مشهد و غیره می باشند. هتل های مشهد از امکانات و خدمات متنوعی برخوردار هستند که بسته به نوع ستاره آن ها و هزینه ای که برای اقامت می کنید متفاوت است. بزرگترین هتل های مشهد از مجموعه های آبی، خدمات تخصصی اسپا، مهد کودک برای نگهدای بچه ها، سالن های ورزشی و... برخوردار هستند. تقریبا بیشتر هتل ها ترنسفر استقبال و ترنسفر رفت و برگشت به حرم دارند.

جاذبه های تور مشهد

جاذبه‌ های گردشگری مشهد مشتمل بر جاذبه ‌های تاریخی، جاذبه های طبیعی و جاذبه‌های تفریحی مشهد است. بخش مهمی از جاذبه‌ های تاریخی این شهر را جاهای دیدنی نزدیک به حرم تشکیل داده است. موزه‌های متعدد داخل حرم و موزه‌های بیرون حرم مثل موزه مردم شناسی؛ خانه های تاریخی مثل خانه داروغه و خانه توکلی؛ باغ نادری؛ مساجد و خیابان‌های تاریخی، از این دست جاذبه‎ها به شمار می‌روند. در سایر نقاط مشهد و حتی مناطق اطراف شهر، اماکنی مثل آرامگاه فردوسی و هارونیه به چشم می‌خورد. خانه ملک، مصلی قدیم، مدارس تاریخی اطراف حرم، گنبد سبز، پیر پالان دوز، مسجد هفتاد و دو تن و کلیسای مسروپ قدس از مهمترین جاذبه‌های تاریخی مشهد اند.

جاذبه های تفریحی مشهد از تنوع بی مثالی برخوردار است. بخش مهمی از تفریحات مشهد در مراکز خرید این شهر شکل گرفته است. مراکز خریدی مثل الماس شرق، آرمیتاژ و اطلس مشتمل بر پردیس‌های سینمایی، شهربازی‌های موضوعی و انواع تفریحات است. به علاوه این شهر با انواع پارک های آبی، پارک‌ها، تفریحاتی مثل تله‌کابین، تله‌سیژ، پاراگلایدر و حتی پیست اسکی در اطراف شهر همراه است. به این تفریحات کافه گیم ها را نیز بیفزایید که به تازگی رونق بسیاری گرفته اند. جاذبه های طبیعی مشهد را می‌توان در طرقبه و شاندیز دنبال کرد اما فقط به این مناطق محدود نمی‌شود. کافی است دو راهی طرقبه و شاندیز را رد کنید، بعد از آن با ییلاقات و روستاهایی مواجه می‌شوید که یکی پس از دیگری رخ می نمایند. ییلاقاتی مثل زشک، ابرده، روستای پلکانی کنگ، دره ارغوان و بسیاری از مناطق خوش آب و هوای دیگر. به علاوه اگر مشهد را به سمت جاده چناران بروید با ییلاقات زیادی در آن سو مواجه می شوید که مهم ترین آن ها آب قند و کاهو و گلمکان است. و ما در مقاله "جاهای دیدنی چناران" به صورت کامل این جاذبه ها را مورد بررسی قرار داده ایم. در جوانب دیگر شهر مشهد نیز با کمی رانندگی کردن می توان به ییلاقات کلات نادری، ارتوکند و اخلمد رفت.

رستوران ها در تور مشهد

مسافرانی که تور زمینی مشهد را بر می گزینند، در مسیر طولانی مشهد نیاز به کمی استراحت و سرو غذا دارند. این نیاز سبب شده که رستوران های متعدد و متنوعی در سطح شهر مشهد احداث شود و توجه گردشگران و حتی خود مشهدی‌ها را جلب کند. رستوران های مشهد به طبخ غذاهای متنوع و لذیذ مشهورهستند. این رستوران‌ها را می توان به چند دسته تقسیم کرد:

1.رستوران های سنتی و پر طرفدار قدیمی: در مشهد رستوران های سنتی بسیاری فعالیت می کنند که از قدیمی ترین آن ها می توان به رستوران‌های رضایی، معین درباری، پسران کریم، رستوران شاندیز و... اشاره نمود. در این میان باید رستوران های شاندیز مثل رستوران حاج حسن و رستوران صفدر شاندیزی را نیز اضافه کرد. این رستوران‌ها عموما غذاهایی مثل کباب، چلو ماهیچه و شیشلیک سرو می‌کنند.

2. رستوران های بین المللی: این روزها در بیشتر مراکز گردشگری و رستوران‌های مشهد غذاهای بین‌المللی نیز ارائه می‌شود. با این حال بعضی رستوران‌ها اختصاص به غذاهای ملل مختلف دارند. برای نمونه رستوران‌های عربی مثل نسیم لبنان و لیالی لبنان در مشهد به شهرت زیادی دست یافته‌اند. رستوران‌های ترکی مثل برکت کباب، بورک، بابا دنر و مارال نیز طرفداران خاص خودشان را دارند. غذاهای ایتالیایی هم در رستوران‌هایی مثل نارون، لیو و پای سرو می‌شوند.

3. فست فودها: معروف‌ترین فست فودهای مشهد، رستوران‌های ایتالیایی به شمار می‌روند. این رستوران‌ها عموما انواع پیتزا و پاستا را در منوی خود گنجانده‌اند. فست فودهای ترکی نیز غذاهایی مثل بورک را به خوبی تهیه می‌کنند.

4. کافه های مشهد: جوان‌ترها عموما به دنبال ساعتی نشستن در کافه و نوشیدن قهوه، انواع موکا و شیک‌ها هستند. برای این منظور کافه‌های متعددی در گوشه و کنار شهر مشهد افتتاح شده و روز به روز بر تعداد آن‌ها افزوده می شود. کافه ها محیط خوبی برای جمع‌های دوستان و قرار گذاشتن با همکاران و همکلاسی‌هاست. این سال‌ها کافه کتاب ها و کافه گیم های مشهدی با استقبال خوبی از سوی جوان‌ها مواجه شده است.

کم نیستند گردشگرانی که در تور مشهد قه شکم گردی در رستوران های مشهد علاقه دارند. اگر شما هم جزء این دسته گردشگران هستید، می توانید با مطالعه مقاله رستوران های مشهد بیشتر با ذائقه و غذاهای محلی مشهد آشنا شوید.

  • محمد جواد کوشکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی