اخبار جدید ایران و جهات

جدیدترین اخبار ایران و جهان به صورت لحظه ای در سایت اخبار جدید

اخبار جدید ایران و جهات

جدیدترین اخبار ایران و جهان به صورت لحظه ای در سایت اخبار جدید

۲۰ بازیگر ثروتمند جهان در سال ۲۰۲۲

سه شنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۰۲:۳۸ ب.ظ

تعداد کمی از هنرپیشه‌ها در فاصله زمانی میلیاردر شدن قرار دارند. تعدادی از بازیگران هستند که از طریق حرفه بازیگری به ثروت زیادی دست یافته اند.

ما به عنوان طرفداران به سادگی می‌توانیم زرق و برق  بازیگران مورد علاقه خود را همراه با سبک زندگی مجلل آنها ببینیم. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بازیگر مورد علاقه شما چقدر ثروتمند است، به این معنا که دارایی خالص بازیگر مورد علاقه شما چقدر می تواند باشد؟

در این مقاله قصد داریم ۲۰ بازیگر ثروتمند جهان را به همراه دارایی خالص آنها فهرست کنیم.

معرفی ۲۰ بازیگر ثروتمند جهان

تعدادی از بازیگران بزرگ در سراسر جهان هستند که برای کارشان دستمزد هنگفتی می گیرند، اکنون اجازه دهید به بررسی ۲۰ بازیگر ثروتمند جهان تا سال ۲۰۲۳ بپردازیم. ثروتمندترین بازیگر جهان کسی نیست جز جیمی گرتز بازیگر آمریکایی با ثروت خالص ۳ میلیارد دلار و پس از آن شاهرخ خان بازیگر هندی با ۶۰۰ میلیون دلار قرار دارد.

1. جامی گرتز Jami Gertz

دارایی خالص: ۳ میلیارد دلار 

جامی گرتز بازیگر و سرمایه‌گذار مشهور آمریکایی با دارایی خالص تخمینی 3 میلیارد دلار در سال 2022 است. او در شهر منهتن به عنوان مالک تیم بسکتبال NBA محبوب است در حالی که در شهر لس آنجلس به عنوان یک تیم بسکتبال شناخته می‌شود. بازیگری برای بازی در فیلم هایی مانند Twister، Crossroads، Less Than Zero، The Lost Boys و Quicksilver.

Jami Gertz

جامی گرتز شناخته شده است که زندگی را بر اساس شرایط خودش و سبک زندگی بسیار متواضعانه ای دارد. او فقط سه خانه دارد و گرانترین آنها در شهر میلبو است که ۶۰ میلیون دلار ارزش دارد. جامی گرتز به همراه همسرش به فعالیت های بشردوستانه معروف است.


2. جری ساینفلد Jerry Seinfeld

دارایی خالص: ۹۵۰ میلیون دلار

جری ساینفلد (Jerry Seinfeld) یک کمدین، تهیه‌کننده تلویزیونی و بازیگر آمریکایی است که دارایی خالص آن ۹۵۰ میلیون دلار است. او در فهرست ما از 20 ثروتمندترین بازیگر جهان در رتبه دوم قرار دارد.

جری ساینفلد Jerry Seinfeld

جری بیشتر ثروت خود را با بازی در کمدی “Seinfeld” به دست آورد که ثابت کرده است که یکی از سودآورترین سریال های تاریخ تلویزیون است.


3. شاهرخ خان Shah Rukh Khan

دارایی خالص: ۶۰۰ میلیون دلار

شاهرخ خان یک هنرپیشه محبوب بالیوود اهل هند است که به عنوان “پادشاه بالیوود” شناخته می شود. وی در 80 فیلم هندی بازی کرده و جوایز متعددی را برای عملکرد فوق العاده خود دریافت کرده است که شامل 14 جایزه Filmfare نیز می شود.

شاهرخ خان Shah Rukh Khan

شاهرخ خان کار خود را در دهه ۱۹۸۰ با حضور در صفحه کوچک آغاز کرد و امروز با ثروت خالص ۶۰۰ میلیون دلار سومین بازیگر ثروتمند جهان است.


4. تام کروز Tom Cruise

دارایی خالص: ۵۷۰ میلیون دلار

تام کروز، تهیه کننده و بازیگر آمریکایی، چهارمین بازیگر ثروتمند جهان و یکی از بهترین بازیگران تمام دوران است. ستاره سریال ماموریت غیرممکن به دلیل نقش برجسته‌اش در فیلم‌ها، چندین جایزه از جمله سه جایزه گلدن گلوب و سه نامزدی جوایز اسکار دریافت کرده است.

تام کروز Tom Cruise

او با ثروت خالص ۵۷۰ میلیون دلاری یکی از پردرآمدترین بازیگران است. فیلم‌های او بیش از میلیاردها در ایالات متحده و بیش از ۱۰ میلیارد در سراسر جهان فروش داشته‌اند. او در ۱۸ سالگی کار خود را با بازیگری در نیویورک آغاز کرد.


5. جورج کلونی George Clooney

دارایی خالص: ۵۰۰ میلیون دلار

جورج کلونی که بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و فیلمنامه نویس آمریکایی است در رتبه پنجم فهرست ۲۰ بازیگر برتر جهان قرار دارد. او جوایز متعددی از جمله جایزه یک عمر دستاورد و همچنین برای بازی در فیلم های تجاری موفقی مانند Ocean’s Eleven، Three Kings و Syriana دریافت کرده است.

جورج کلونی George Clooney

کلونی به مدت سه سال از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ در فهرست تأثیرگذارترین افراد جهان قرار گرفت که توسط مجله تایمز منتشر شد. جورج کلونی که کار خود را در مینی سریال های تلویزیونی در سال ۱۹۷۸ آغاز کرد، دارایی خالص ۵۰۰ میلیون تخمین زده می شود.


6. رابرت دنیرو Robert De Niro

دارایی خالص: ۵۰۰ میلیون دلار

رابرت دنیرو بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی است که به خاطر کار عالی‌اش در هالیوود مورد تحسین بسیاری قرار گرفته است. او اخیراً در فیلم‌های زیادی مانند «ملاقات با فاکرها»، «کارآموز»، «ملاقات با والدین» و «پدربزرگ کثیف» بازی کرده است.

رابرت دنیرو Robert De Niro

مردم هنوز مهارت‌های برجسته بازیگری او را در فیلم‌هایی مانند «رفقای خوب»، «پدرخوانده قسمت دوم»، «آنالیز آن»، «کازینو» و «گرما» در اوایل کارش در دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ به یاد دارند. از سال ۲۰۲۲، تخمین زده می شود که رابرت دنیرو دارایی خالص ۵۰۰ میلیون دلاری داشته باشد.

منبع

  • محمد جواد کوشکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی